19. 7. 2015.

Matching manicures - Watercolor


Došla je još jedna nedelja što znači da je vreme za uskladjene manikire. Ovaj put je tema watercolor - kreiranje manikira imitacijom akvarela. Ova tehnika se uglavnom radi pomoću akrilnih boja al pošto ja nemam baš ni jednu dobro su mi došli i lakovi.

Za početak sam namazala jedan deblji sloj Essence The gel nail polish Wild white ways
Odabrala sam dva jelly laka za kreiranje ovog manikira jer su slabije pigmentovani i nisam morala oba da razredjujem acetonom. Prvo sam nanela malo svetlo tirkiznog laka China Glaze Keppin' it teal. U poklopcu od flaše sam u malo čistog acetona dodala par kapi ljubičastog China Glaze Creative fantasy i zatim ga nanosila na nokte tankom četkicom za nail art bez nekog posebnog reda. Svaki nokat je ispao drugačije a krajnji rezultat mi se veoma dopada. Na kraju sam dodala jedan sloj Aura Jelly top coat brzosušećeg nadlaka. 





Nisam izdržala dugo da ovaj manikir ne ispečatiram. I ovaj put sam iskoristila motiv sa predivne Born Pretty Store pločice BP-L014
Za pečatiranje sam koristila beli pečatni lak Konad Special Nail Polish. Ako vam treba kvalitetan beli pečatni lak a živite u Srbiji ja vam preporučujem ovaj jer je zaista savršen. Kupila sam ga pre par godina na Sajmu kozmetike na Nail line-ovom štandu. Možete ga naručiti sa njihovog sajta OVDE po ceni od 360 rsd za 11ml. 






Obavezno pogledajte šta su osale devojke spremile -


PozZz

Marry

20 коментара :

  1. Odličan izbor boja, a i pečat je divan. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ajmeee pečatirano je preeekrasno <3
    A jako mi se sviđa i kombinacija boja :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) Steta sto je sunce toliko jako da mi fotke nisu bas lepo ispale. :( Posebno mi je zao sto pecatiranje nisam bas dobro uslikala al ko ce da se przi duze od 5 min na suncu.

      Избриши
    2. Zato ja ne fotkam na suncu, fotkam unutra uz prozor - boje su izraženije i pečatirani uzorci se bolje vide!
      Isključim bljeskalicu i malo pojačam ISO da nisu pretamne fotke i to je to :)

      Избриши
    3. Nekako mi se najvise dopada kako mi ispadaju fotke na suncu mada ne po ovakvom. Nezgodno je uhvatiti uvek savrsen momenat za fotografisanje jer nismo po ceo dan kod kuce. :( Ti imas profi aparat pa je tebi lakse. Ja nisam nikad eksperimentisala sa podesavanjem aparata. Bojim se da ne bi znala posle da vratim na prethodno podesavanje. :D

      Избриши
  3. Odlična ti je ideja da koristiš jelly lakove. Sviđa mi se i sam akvarel manikir, ali pečatiranjem si me potpuno ooborila s nogu. Odlična kombiancija boja i sjajan izbor motiva.

    ОдговориИзбриши
  4. Kombinacija boja je savršena, jako mi se sviđa kako je ispao uzorak na malom prstu, valjda što nekako ljubičasta odskače. :D

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala puno! :* Prvo sam spremila jedno 4 razlicita jelly laka pa sam onda videla da je to previse i dva vratila u kutiju. :D
    Jedva sam se odlucila za boju pecata.

    ОдговориИзбриши
  6. boje su prekrasne kao i uzorak preko manikure :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni se ovaj motiv mnogo dopada a mali bas je mali deo plocice. :) Hvala ti! :)

      Избриши
  7. The China Glaze polish is sooo pretty . This is a perfect one to were in the summer sunlight. Love your gorgeous nail art too!

    ОдговориИзбриши
  8. Mislim da je ovo najbolji watercolor manikir. Savrseno i bez pecata, a fantasticno pecatirno. Aplauz za Marry!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Sandra! :) Bas sam zadovoljna obzirom da nisam utrosila mnogo vremena. ;)

      Избриши
  9. mnogo dobro je ispalo, i sa i bez pečatiranja

    ОдговориИзбриши
  10. Preeedivno! Odmah su mi izgledali odlično, ali ovako pečatirani... Mrak!

    ОдговориИзбриши