31. 7. 2015.

DIY- Zig zag nail vinyls



Verovatno ste odavno primetili cik cak nalepnice koje su preplavile svet. Veoma su popularne medju stranim blogerkama i cesto se upotrebljavaju za kreiranje manikira. Kod nas se za sad ne mogu kupiti (bar da ja znam). Zato sam došla na ideju da ih napravim sama.


Za početak su potrebne cik cak makaze, izolir ili skoč traka ili samolepljivi plastificirani papir. Makaze se mogu pronaći u bolje snabdevenim knjižarama i marketima isto kao i skoč traka. Ja sam moje platila oko 170 rsd a mogu se naći i povoljnije.
Postoje razne vrste ovakvih makaza pomoću kojih se mogu kreirati razni motivi ( npr. prilikom izrde čestitki) a ja imam još i one sa motivima talasa. Verujem da izolir traku većina vas ima kod kuće a ako ipak ne možete je kupiti u bilo kojoj farbari, supermarketima koji drže elektro materiijal itd.
Ako za izradu tračica koristite skoč traku bilo bi dobro da je prvo zalepite za čvršću podlogu. U tu svrhu mogu poslužiti - plastificirana vizit karta, čvrsta plastična folija, korice časopisa ili bilo šta sa čega se tračice mogu posle odlepiti.
Prednost korišćenja izolir trake je ta što njoj nije potrebna podloga i može se lepo samostalno seći jer je debela. Mislim da obična lepljiva traka ne bi bila pogodna jer se lako cepa.


Ovaj put sam koristila plastificirani samolepljivi papir. Isekla sam nekoliko tračica željene debljine. Pre nego što počnete da lepite tračice proverite da li vam je lak na noktima potpuno suv kako ne bi došlo do povlačenja baznog laka. Tračice postavite kako god želite i dobro ih pritisnite. Zatim nanesite lak u kontrastnoj boji. Sačekajte da se lak osuši pa tek onda odlepite tračice da se motiv ne bi oštetio. Ako kao i ja radite gradijent tračice možete skinuti odmah po nanošenju laka jer se brzo suši. 
Na kraju dodajte sloj brzosušećeg nadlaka koji ne razmrljava nail art i manikir je gotov.






Za baznu boju sam koristila srebrni lak sa holografskim efektom Rival de Young Out of space, dok sam za gradijent, mali prst i kažiprst koristila A England Lady of the lake i A England Dragon

Kako vam se čini? 

PozZz

Marry




24 коментара :

  1. Great idea :) Nails are amaizing :) I'm in love :)

    ОдговориИзбриши
  2. very nice manicure..i want to try to make it

    ОдговориИзбриши
  3. Ova kombinacija boja mi se veoma veoma dopada.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super je zar ne?! :) Bas sam uzivala dok sam ih imala na noktima. Hvala Cajo! :*

      Избриши
  4. super ti je ideja a kombinacija odlična1

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajno! Dok nađem makaze, papir dok to sve uradim... nisam ja za nail art, ne vredi :D

    ОдговориИзбриши
  6. krasna ti je kombinacija :D
    meni brzo nestane strpljenja za igranje s trakicama :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Zana! :) Ma ovo je bas jednostavno. Sasvim je dovoljno na dva nokta. ;)

      Избриши
  7. Ideja sa makazama je odlična, i meni je bila pala na pamet, ali nikako da je sprovedem u delo. Kombinacija boja je odlična. :)

    ОдговориИзбриши