30. 7. 2015.

Matching manicures - Glitter Sandwich




Ovonedeljna tema uskladjenih manikira je gliter sendvič. Ovo je verovatno najjednostavnija tema do sada jer ne zahteva poznavanje nail art-a. Glitter sandwich je u stvari  kombinacija gelastih - jelly  lakova i šljokica koji se mažu jedni preko drugih a zajedno čine jednu celinu.
Ja sam koristila dva Essence laka i to Alice had a vision again - tamno ljubičasti jelly i toper  Essence Nail art twins Edward. Oba laka su vezana za Twilight sagu.  Nanela sam dva sloja ljubičastog laka a sam zatim sundjerom utapkala malo šljokica i preko sam stavila još jedan sloj Alice. Na kraju sam dodala i jedan sloj Essence The gel nail polish top coat nadlaka.






Pogledajte šta su i ostale devojke spremile za ovu nedelju - 


PozZz

Marry

15 коментара :

  1. Drago mi je što nisam jedina sa tamnom verzijom. :D

    ОдговориИзбриши
  2. Wow, prava Twilght manikura, prekrasno :)

    ОдговориИзбриши
  3. odlična kombinacija, premoćno izgleda :D

    ОдговориИзбриши
  4. Одговори
    1. Hehehe. Hvala, hvala! :D Steta samo sto je ovo bilo nemoguce dobro uslikati. :\

      Избриши
  5. Imas tako divne nokte, a o manikiru da i ne govorim.

    ОдговориИзбриши
  6. Ova dva laka i zasebno predobro izgledaju, a u kombinaciji su još bolji. :)

    ОдговориИзбриши