11. 7. 2015.

Zlatna nail art folija



Odavno želim zlatnu foliju za nail art i konačno je našla put do mene.
Ovo nije transfer folija već vrlo tanka metalna folija koja nema lice a ni podlogu u vidu prozirne folije koja ostaje posle aplikacije. Za razliku od transfer folije nije potreban poseban lepak za nanošenje već se lepi za sam lak. Veoma je tanka i treba vrlo pažljivo sa njom rukovati da se ne bi pocepala. Ja sam je za sada koristila na dva načina:
1. Na osušen lak sam dodala tanak sloj brzosušećeg nadlaka i zatim sam gužvicom folije tapkala po laku. Na nokte su se zalepili nejednaki delovi folije. Delove koje štrče sam lako uklonila noktima. Na kraju sam dodala preko manikira jedan sloj brzosušećeg nadlaka. Kao podlogu sam koristila svetlo plavi lak - Golden Rose Color Expert 43. Nokti na dodir nisu potpuno glatki ali bi se to moglo postići sa još jednim slojem nadlaka.





2. Makazicama sam isitnila foliju na što sitnije ljuspice. Na osušen lak sam nanela jedan sloj brzosušećeg nadlaka, sačekala da se blago prosuši i zatim sam prstom nanosila po malo ljuspica. Uklonila sam one koje se nisu zalepile i nanela jedan sloj brzosušećeg nadlaka. Za bazu sam koristila tamno ljubičasti lak - Golden Rose Rich Color 27. U ovoj varijanti je manikir potpuno gladak.




Imala sam super ideju da napravim i toper sa ljuspicama ali se na kraju ispostavilo da mi ideja ipak nije bila super. Eh, a baš sam želela da napravim nešto što liči na OPI Man with the golden gun... U bezbojni lak sam dodala malo ljuspica i u početku sam bila srećna što konačno imam toper za zlatnim flejkijima ali.... Sutradan je bazna boja mog divnog topera bila zelena a ljuspice su posivele. Ovo nije pravo zlato i folija je oksidirala. Na kraju sam ipak dobila ono što sam želela posipanjem ljuspica pa mi nije baš mnogo žao što mi eksperiment nije uspeo.

U koliko vam se dopada, ovu foliju - NA0295  Nail Wheel Gold Slice možete naručiti sa sajta Lady Queen i to OVDE po ceni od 4,65 USD. Poštarina je besplatna a možete iskoristiti i moj kod za 15% popusta - ANLC15.

U pakovanju se nalazi 12 kutijica i mislim da ova količina može trajati baš dugo.

*Proizvod predstavljen u ovom tekstu dobila sam na iskrenu recenziju direktno od prodavca www.ladyqueen.com i to nije uticalo na moje iskreno mišljenje o njemu.

Da li vam se dopadaju kombinacije koje sam ja kreirala? 

PozZz

Marry

13 коментара :

  1. Sviđa mi se u obe verzije jer si odlično uklopila boje. Trunčicu više mi se dopada plava kombinacija jer je sama folija upadljivija.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni se obe veoma dopadaju i bilo mi je zao da ih skinem. Druzicemo se dugo sigurno. :) Hvala!

      Избриши
  2. Folija se baš lepo uklopila sa oba laka, ali više mi se dopada ljubičasti, pa mi je ta kombinacija malo bolja. :)

    ОдговориИзбриши
  3. super je folija, i super da ne treba lepak! odlično uz ljubičastu

    ОдговориИзбриши
  4. Wow gorgeous nails!! I think the golden foil matches perfect with purple nail polish! I like both your designs!

    ОдговориИзбриши
  5. odlične su mi obje kombinacije, super je ova folija :D

    ОдговориИзбриши