18. 6. 2015.

Essence The gel nail polish 33. Wild white ways


Konačno u svim DM i Lilly drogerijama može da se nadje nova linija lakova Essence The gel nail polish. Za ove lakove nije potrebna lampa ali se koriste u sistemu koji se sastoji od tri koraka. U prvom koraku se nanosi specijalna baza - The gel nail polish base coat, zatim se nanosi željeni gel lak u boji i na kraju završni sloj - The gel nail polish top coat. 

Ja sam za početak preskočila prvi korak i kupila samo dva laka u boji i nadlak. 

Essence Wild white ways je savršena kremasta bela nijansa. Priznajem da nisam nikad mazala ovako dobro pigmentovan beli lak. Lako se maže i dva sloja su sasvim dovoljna za potpunu pokrivenost. Ne ostavlja brazde i ćelava mesta. Prilično je gust i zbog toga treba posvetiti malo više pažnje sušenju. Slažem se sa proizvodjačem da svaki sloj treba potpuno osušiti pa tek onda mazati sledeći. Ja ih nisam poslušala već sam pustila da se nokti delimično osuše pa sam mazala sledeći i zbog toga su mi se pojavili mehurići. Nisu previše upadljivi jer su dosta sitni ali ih svakako ima. Meni to ne predstavlja problem jer sam beli lak retko kad nosim a najčešće ga koristim kao podlogu za nail art. 





Essence  the gel nail polish Top coat je treći korak ovog sistema. Iako se nigde na pakovanju a ni na samom sajtu proizvodjača ne navodi ovo je i brzosušeći završni sloj. Prilično je redak pa je potrebno ukloniti višak laka sa četkice pre nanošenja. Treba ga naneti što brže i u što manje poteza jer se veoma brzo "lepi" i sjedinjuje sa lakom ispod što je i dokaz da nije običan nadlak u pitanju. Samoravnajući je i ima visok sjaj. Koliko sam mogla da primetim nije pogodan za korišenje preko pečatiranja jer iako pri nanošenju ne razmrljava motive na neki način ih razlaže. 

Da li ste već probali lakove iz ove linije i kakvi su vaši utisci?

PozZz

Marry

29 коментара :

  1. Ovaj beli sam i ja gledala, a radoznala sam i nadlak da isprobam :) mada me nervira sto je kod nadlaka bocica srebrna, pa se ne vidi koliko laka ima u svakom trenutku. Mnogo ti lepo stoji ovaj beli i namazan je savrseno

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadlak mi deluje da ce biti odlican. Ne mogu za sad nista vise da kazem dok ga malo ne isprobam. I mene nervira sto je na istu foru bocica kao kod TS-a.
      Hvala ti puno! :*

      Избриши
  2. Koliko ti je dugo trajao ovaj manikir, uobicajeno ili duze? I opet ja i moja pitanja o nadlak. :) Kako ti se ovaj nadlaka cini u poredjenju sa BTGN TS? Nail Crazy je napisala da su jako jako slicni. Da li si mozda probala ovaj nadlak sa nekim drugim lakom i kakav je efekat?
    P.S. Fotografije su savrsene kao i obicno, a nokti prefektno namazani. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Sandra! :) Mozda sam trebala da napomenem da su ovo moji prvi utisci . Zato nisam nista pisala o postojanosti. Kada budem malo istestirala nadlak pisacu detaljnije o njemu posebno.

      Избриши
  3. Nisam probala ove lakove, a verovatno i neću jer mi izbor boja nije zanimljiv. Nadlak mi, s druge strane, zvuči zanimljivo.
    Ovaj lak ti stoji savršeno. Treba češće da furaš bele nokte.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Cajo! :) I meni se dopada kako mi stoji. Znam da znas da sam ga ispecatirala u roku od odmah. :D
      Nadlak cu tek da testiram pa javljam kako mi se cini. ;)

      Избриши
  4. Razmišljala sam više puta da uzmem ovaj beli, ali uvek bih ga zaobišla. Zanima me kako druge boje izgledaju preko njega, s obzirom koliko ističu da im pojačava intenzitet.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista je odlicno pigmentovan. Jedino sto se sporije susi ali ni to ne traje dugo. Essence napominje da je dobar kao podloga drugim lakovima ali isto tako to moze biti i bilo koji drugi beli lak. Nije ovaj nista specijalan.

      Избриши
  5. Aa i recenziju si napisala svaka čast. Stvarno je boja divna, ja trenutno na noktima imam 3 sloja, izgleda famozno.

    ОдговориИзбриши
  6. imam i bazni i nadlak i super su, a ovaj sam tražila sto godina i napokon ga našla :D baš mi je drago da si ga pohvalila i jedva ga čekam isprobati :D slike i nokti su odlični :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga! :*
      Ja sam nadlak trazila sto godina. Kad sam se zainatila da ga kupim bukvalno ga nigde nije bilo. :D
      Videces, odlicno se maze.

      Избриши
  7. Inače koristim bijeli She 115, ali ovaj mio izgleda prekrasno, moram ga probati. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odavno sam htela da kupim taj She ali mi se nekako nije dalo. :D
      Ovaj je zaista odlican. Dva sloja su sasvim dovoljna.

      Избриши
  8. Mame me pojedine nijanse iz ove linije, ali im za sada uspešno odolevam. :D
    Ovaj mi se čini jako zanimljivim, nedostaje mi neki dobar beli lak.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe. Ja sam kupila prvo elektricni plavi lak i pokajala se. :( Ovaj beli je mnogo bolji.

      Избриши
  9. Pre negde sam kupila Avon gel lak u beloj boji jer sam trazila pristupacan beli lak. Međutim previše je gust i nemoguće ravnomerno rasporediti. Tako da ću ga rado zamenitj ovim. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za Avonov sam citala da je dobar. :O Izgleda da ipak ne treba previse verovati recenzijama. :/
      Ovaj se zaista lako maze. Nisam ljubitelj ove sire cetkice al je formula laka toliko dobra da sam ga sa lakocom nanela. :)

      Избриши
  10. prelep je, ali dugo sušenje mi je problem

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, i meni je. Mada, ostale bele mazem u tri sloja pa mi dodje na isto. :D
      Hvala! :)

      Избриши
  11. Анониман19. 6. 2015. 19:28:00

    I am loving white nails lately :). It looks great on you!

    ОдговориИзбриши
  12. par puta sam pokušavala ulovit i ovog bjelka, ali za vraga, cure ga baš vole i uvijek je rasprodan :/
    ali nadlak mi je fantastičan <3

    ОдговориИзбриши
  13. super je ! bas ti lepo stoji,i ja sam ga ugrabila probala, sve ok, samo njega bez prvog i treceg koraka :)
    caj je odlican i za pecatiranje ! lep pozdrav

    ОдговориИзбриши