2. 7. 2015.

Golden Rose Rich color 107


Već je svima dobro poznata i mnogim ženama omiljena linija lakova Golden Rose Rich color. Ovi lakovi imaju karakterističnu široku četkicu koja je dosta popularna i veliki izbor nijansi za svačiji ukus. Čak sam i ja uspela fino da nalakiram nokte iako meni lično takve četkice obično ne odgovaraju jer imam uske i dosta zakrivljene nokte. Za to je zaslužna i odlična formula ovog laka. 

Ovo je plavo-ljubičasta krema koja što se mene tiče više naginje ka ljubičastom spektru nego ka plavom iako se to na fotografijama baš i ne vidi. Mogao bi biti duplikat za moj najdraži Sephora Vodoo doll ili Kiko 333 jer se razlikuju bukvalno za pola tona. Dva sloja su sasvim dovoljna za punu pokrivenost. Brzo se suši. Nosila sam ga nekoliko dana u kombinaciji sa Golden Rose Quick dry top coat brzosušećim nadlakom i vrlo malo se izlizao na vrhovima noktiju. Za cenu od oko 170 rsd je više nego kvalitetan i vredi ga imati u kolekciji u koliko nemate ništa slično kao ja recimo. 





Na svim fotografijama imam dva sloja laka i jedan sloj brzosušećeg nadlaka Golden Rose Quick dry top coat. Sve fotografije su snimljene na suncu.
Golden Rose lakove iz ove linije možete naći u svim bolje snabdevenim parfimerijama i na Golden Rose štandovima po tržnim centrima ( npr.-Merkator, Immo centar..). Koštaju oko 170 rsd za 10,5 ml laka. 

Volite li lakove iz ove linije?

PozZz

Marry

15 коментара :

  1. Volim ovakve nijanse koje su nešto između. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan lak koji na tvojim noktima savršeno izgleda :). I vjerujem da je uživo još ljepši, samim tim što je ljubičastiji.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Bojana! :* Jeste, uzivo je jos lepsi al na zalost moj aparat sve blurple nijanse slika vise plavo.

      Избриши
  3. Ovako savršeno nanesen, svaki bi lak izgledao odlično. Nokti su ti mrak!

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo mi se sviđa kako ti stoje ovakve nijanse. Sada još samo da ga začiniš nekim kul pečatiranjem ili nail artom. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, hvala! Pravo da ti kazem ne secam se sa cime sam ga zacinila al u svakom slucaju nije dugo ostao golisav. :D

      Избриши
  5. Krasna boja, obožavam GR lakove <3
    I moram priznati da ti super stoji :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! :) Ja iskreno nisam neki ljubitelj valjda zato sto boje koje oni imaju se mogu pronaci kod bilo kog brenda.
      Nije ni cudo sto ovu boju imam u jos dve tri verzije. :D Za tu cenu su svakako odlicni. ;)

      Избриши