12. 4. 2013.

ZOYA TRU


Ova lepotica je deo kolekcije True za proleće 2012 godine. Moram priznati da mi ovaj lak nije bio prvi na Zoya listi želja al pošto nisam više mogla da izdržim kupila sam prvi koji mi se najviše svideo na polici. Nije bilo mojih imenjakinja.


Iz ove kolekcije se kao favorit mnogim devojkama izdvojila Lotus. Na žalost nje nije bilo u Ultrasun-u u sredu kad sam ja svraćala. Moguće je da je kasnije izložena na drugoj polici koja je bila prazna.
Kao što već vidite ovo je ljubičasti lak crvenog pod tona (bila sam ubedjena da mi takvi ne stoje) sa diskretnim zlatnim, crveno - roze - narandzastim sedefom. U zatvorenom prostoru i pri veštačkom svetlu deluje dosta tamnije nego na direktnom suncu. Pri neonskom osvetljenju kao i kad se slika sa blicem preovladjuje plavi ton.
Četkica laka je malo kraća nego što sam navikla al mi nije pravila probleme. Mislim da je sve stvar navike... Formula laka je fantazija. Za potpunu prekrivenost su potrebna dva normalna sloja. Što se sušenja tiče čini mi se da se suši za nijansu sporije od recimo China Glaze  lakova al me nemojte držati za reč jer je vrlo moguće da sam i umislila jer sam pročitala kod Cajke da se njena Valerie sporije suši.  
Edit- Ipak se malo sporije suši ali je to zanemarljivo jer svakako na kraju dodajem brzosušeći nadlak. 





Na slikama imam dva sloja laka i jedan sloj nadlaka.
Zaboravila sam da napomenem da postoji "dupe" za ovaj lak i to je Opi Dutch'Ya just love Opi.

Zvanični uvoznik Zoya lakova za Srbiju je Ultrasun
Zoya Tru možete naručiti sa sajta www.ultrasun.rs ili kupiti u Gandijevoj 99v kao i u Golsvordijevoj 36 u Beogradu po ceni od  853 rsd. 
Imate li omiljenu Zoju? Kako vam se čini ova moja?

PozZz

Marry

39 коментара :

  1. Анониман12. 4. 2013. 12:41:00

    leeppppp ,samo poslednja slika kao da nije iz iste kolekcije :) Gaga

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :D Poslednja slika je slikana telefonom juce ujuru. Izgleda kao da je potpuno drugi lak a nije. ;)

      Избриши
  2. Анониман12. 4. 2013. 13:32:00

    I mene je odmah podsetio na taj OPI. :)
    Predivna je boja, i mnogo ti lepo stoji. :)
    A nokti i slike.. Savrsenstvo. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :* Da znas da sam slikala pre neko jutro bukvalno u 7 pred odlazak na posao. Posle sam trcala da ne zakasnim. :D

      Избриши
    2. Анониман12. 4. 2013. 16:28:00

      hahaha luda si skroz! :D

      Избриши
  3. fantastičan lakić a nisam ga ni primetila! odlično ti stoji.

    ОдговориИзбриши
  4. Одговори
    1. Hvala! :) Malo se menja boja u zavisnosti od osvetljenja a meni se dopadaju sve varijante. :)

      Избриши
  5. Kkao je samo lep, prelepo ti stoji!
    Gledam slike i mislim kako me podseća na Dutch'ya i na kraju ide rečenica, aaa, divno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :* Bas sam nasla poredjenje i devojka kaze da nema razlike. Sad sve zavisi kako ih ko uslika.

      Избриши
    2. Na poslednjoj slici u hladu nema razlike u odnosu na OPI, ali na suncu je svetliji od Dutch Ya. Mislim da im je simer vrlo slican, ali da se bazna boja malo razlikuje.
      Cestitam na prvoj Zoyi <3

      Избриши
    3. Hvala Sofi! :* Jedva cekam da kupim jos neku. Zaista su posebne. Imam jos neisprobanih lakova a ja bih najradije samo nju mazala. Gledala sam na nekom blogu poredjenje ta dva laka i na slikama su potpuno isti a i devojka kaze da ne primecuje razliku. E sad sve zavisi kako ih ko uslika.

      Избриши
  6. Анониман12. 4. 2013. 14:38:00

    Ove slike na suncu jednostavno su predivne. Ljubičasta mi je najdraža boja, a ovaj se još i sjaji, ma predivno nešta ;D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala!:) Evo vec peti dan mi stoji na noktima i zao mi je da ga skinem. :/

      Избриши
  7. Leeeeeeeeeeep! Vrlo zanimljiv, a ipak može i za posao, takve najviše volim :)

    ОдговориИзбриши
  8. Kako je lep. Imam en Zoya lak in negoa formula je res odlična. Tale gre na WL. :)

    ОдговориИзбриши
  9. Prelep šimer. Volim takve svetlucavce.
    Na poslednjoj slici zaista kao da nije isti lak.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) Poslednja slika zaista nema veze sa ostalim verovatno zato sto je bilo na brzinu, nije bilo vedro i nije bas nesto fokusiramo na nokte....a i slikala sam telefonom. :D

      Избриши
  10. Prelep je,mada mene podseca na OPI dutch ya just love opi :D

    ОдговориИзбриши
  11. Kao što su svi napisali, velika je razlika između poslednje i prethodnih fotki, baš neobično :) Inače, predivan je lak...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) Poslednja fotka jedina nije bas realna al je sama po sebi lepa pa sam je stavila. Volim da slikam procvetalo drvece. :)

      Избриши
  12. Одговори
    1. Hvala! :) Moras nabaviti neki. Bocice su bas predivne a lak je ekstra kvaliteta. ;)

      Избриши
  13. Одговори
    1. Hvala! :) Da znas da sam se namucila dok sam odabrala. Ima mnogo lepih. ;)

      Избриши
  14. Анониман13. 4. 2013. 09:37:00

    Boja je predivna! Sve pohvale za nokte, izgledaju savrseno :)

    ОдговориИзбриши
  15. Fotke na suncu - koji shimmeri i boja! Baš je divan!! Stalno me mamite tim lakovima za nokte, a ne znam niti gdje da smjestim ove što već imam! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Veruj mi da ni ja ne znam gde cu moje vise da stavljam a i nemam ih nesto puno. :D Bas mi mama pre neki dan kaze da ne kupujem nove dok ne potrosim ove sto imam a ja joj kazem - znaci do kraja zivota nema kupovine?!? Ma kako da ne. :D

      Избриши
  16. Divna boja. Ja još uvijek nisam ušla na Zoya vlak... Ne znam što čekam?

    ОдговориИзбриши