24. 4. 2013.

Pečatiranje u sendviču

Juče me je brat kritikovao kako ja samo reklamiram lakove za nokte i ništa drugo. O.o Gde mi je nail art??? Kako komšinica stalno na fejsu izbacuje slike svojih "radova"!?
Ma slušaj ti mali!!! :D





Pošto sam juče mazala Essence nail art twins 07. Chuck posle 100 godina palo mi je na pamet da ga nekako "začinim". ;) Prvo sam htela da ga premažem neki šljokama pa sam onda rešila da isprobam ovaj rešetkasti motiv. Nisam se nesto naročito trudila da to bude precizno jer se u sendviču neće mnogo ni videti.
Za pečatiranje sam koristila srebrni Golden Rose Nail art 107 koji je dosta pigmentovan. Imam ga  već sigurno jedno 5 godina a ako ne  više i malo se  zgusnuo pa je dobar samo za ovako nešto.
Preko sličice sam nanela jedan tanji sloj Don Juan One coat OC227 koji se savršeno uklopio i uopšte nije razmazao motiv. Na kraju sam nanela jedan sloj brzosušećeg nadlaka.










Mnogo mi se dopada kako je na kraju ispalo. Jedino mi je krivo što ovaj motiv ne prekriva ceo nokat makar po dužini.
Šablon je kupljen na Aleksandrovom štandu  jesenas na Sajmu kozmetike. Koštao je oko 120 rsd i nosi oznaku m74.
Volite li pečate? Imate li neki?

PozZz

Marry

49 коментара :

  1. Odlicno izgleda!!! Nisam nikad koristila pecate, a da budem iskrena nemam pojma ni kako to funkcionise. Aj mi objasni :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) Na sablon se nanese malo laka za pecate pa se grebalicom "obrise" visak, motiv se prenese na pecat i onda se sa pecata prenese na nokat. I voilà! Evo kod Cajke ima lepih slika - http://cajkinekandze.blogspot.com/2012/10/pecatiranje-za-noc-vestica.html

      Избриши
  2. Анониман24. 4. 2013. 21:10:00

    Jao fantasticno izgleda! Nemam nijedan pecat i stalno ga kupujem ali eto.... :D

    ОдговориИзбриши
  3. Odlično je ispala kombinacija. Meni stoje neki pečati, odnosno pločice, neisprobani. Mogla bih im se posvetiti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! I meni came sabloni a imam ih mozda 5 ukupno i to malih. ;) Krivo mi je sto kod nas ne mogu po radnjama da se kupe Konad lakovi za pecatiranje a i Essence su povukli. :((

      Избриши
  4. Predobro!!!
    Svaka čast za ideju i kombinaciju lakova.

    ОдговориИзбриши
  5. Super ti je ispalo :) Odavno nisam koristila pečate.

    ОдговориИзбриши
  6. Odlično je... Ovo je za mene viša matematika... Tek sam danas uspela da namažem jedan od 10 noktiju kako treba, prvi put u životu. Napredujem, ko zna, možda i bude od mene nešto :D Baš sam oduševljena kako ti je ispalo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma bice, bice! Samo polako! Ja aktivno vezbam vec skoro 20 godina. :D Hvala! :*

      Избриши
  7. Zanoktice, nokti, boja, mrezaste carapice, sta reci - predivno! <3

    ОдговориИзбриши
  8. ahahhahah, kad može komšinica, što ne bi i ti :D mada, čisto sumnjam da je komšinici ispadalo ovako dobro, jer je kombinacija stvarno fantazija!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehe. Bas me je iznenadio konstatacijom. Inace komsinica se profesionalno bavi manikirom. Ima svoj privatni salon lepote kod Arene. ;) Hvala! :*

      Избриши
  9. Što ti je dobro ispalo! Treba li uopšte da spomenem kako to meni ne bi pošlo za rukom? :(

    ОдговориИзбриши
  10. Krasno izgled, izgleda kot modra kača. :)

    ОдговориИзбриши
  11. Ispalo ti je fantasticno :) Ja sam malo smotana za pecatiranje pa mi nikada ne ispadne tako lepo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) Sve zavisi od laka kojim se pecatira a i od samog sablona i pecata... Ako je to ok onda uz malo vezbe mora da uspe. ;)

      Избриши
  12. kako te brat uterao u red :D jen dva :D
    odlicni noktici! mislim da nikad ne bih umela da radim sa pecatima :D

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман25. 4. 2013. 13:47:00

    Bas mi se dopada! :D Sto rece Bebi, kao mrezaste carape! :D
    Super ti stoji..

    ОдговориИзбриши
  14. Vidi ti njega što zeza :D
    Super je i lak i šara!

    ОдговориИзбриши
  15. Bas je super
    steta sto nemogu boraviti sa pechate :(

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман25. 4. 2013. 20:51:00

    Svaka cast! Em mazes perfektno, em odradis nail art boli glava :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! :) Nisam se mnogo trudila kod pecatiranja jer sam bila umorna a htela sam da isprobam kako ce da ispadne. Drago mi je sto ti se svidja! :*

      Избриши
  17. The subtle silver stamping looks so beautiful! Love your swatches. ♥

    Shang J.| The Feminine Crusade

    ОдговориИзбриши
  18. Одговори
    1. Hvala puno! :)
      Moracu da malo predjem na neke druge boje. Smorila sam vise sa plavcima. :D

      Избриши
  19. Анониман26. 4. 2013. 22:33:00

    Stunning manicure! <3

    ОдговориИзбриши
  20. Bas je divno, ja nemam srece sa pecatima, jos uvek nisam naucila pravilno da rukujem njima :D

    ОдговориИзбриши
  21. lol, drago mi je da je bracina kritika upalila :D
    super si boje složila, baš delikatna kombinacija, sviđa mi se :D

    ОдговориИзбриши
  22. Pa ovo je krasno!!! Stvarno moram nabaviti više nešto za pečatiranje :/ Ja bih s ovim uzorkom radila imitaciju zmijske kože :)

    ОдговориИзбриши