20. 4. 2013.

Liebster nagradica

Ovih dana nekoliko devojaka me je obradovalo sa nominacijama za Liebster award nagradicu za blogere koji imaju manje od 200 pratilaca.



Devojke koje su me nominovale su:
Di sa bloga http://digolubovic.blogspot.com/ ;
Mirna sa bloga http://lipsticks-blade.blogspot.com/ ;
Caka sa bloga http://cakinsvet.blogspot.com/ ;
Ana sa bloga http://apavlovic83.blogspot.com/ ;
Marijana sa bloga http://inbetweenandaway.blogspot.com/ .

Pošto sam odgovorila na 55 pitanja mislim da zaista nije potrebno da iznesem još 11 nasumičnih činjenica o sebi.
Ja sam već odgovorila na pitanja od  Di na njenom blogu pa ću ih i ovde podeliti sa vama. Njena pitanja su bila sledeća :

1. Opiši sebe u 5 reči?
2. Da li imaš hobi i ako da, koji?
3. Koji komad odeće najcešće kupuješ?
4. Sa kojom kompanijom bi nekada želela da sarađjujes ( da je saradnja vezana za blog)?
5. Lokne ili ravna kosa?
6. Da na jedan dan možeš da se menjas sa nekim i odmoriš mozak, ko bi to bio?
7. Omiljeni parfem?
8. Pesma za koju možeš da kažes da se identifikujes sa njom?
9. Da li si skoro uspela da "zabrljaš", kada si lakirala nokte :D?
10. Pamtiš li "važne datume" ?
11. Šta te je navelo da pokreneš blog?

1. Hmmm. Ja sam jedna vesela osoba, tako me ljudi dozivljavaju. Moram priznati da sam se po malo iznenadila kad sam to cula al eto... :D Veoma sam tolerantna i pravedna. Takodje sam inventivna i perfekcionista sam.
2. Hobi mi je kao sto vec svi znaju skupljanje lakova i ostalih zezalica za nokte. Takodje volim i da fotografisem sve i svasta. Vec par dana uhodim jednu vranu u gnezdu na drvetu ispod mog prozora. :D 
3. Mislim da su to definitivno majice i farmerke. 
4. Postoji mnogo kompanija sa kojima bih volela da saradjujem a ako bih morala da izaberem samo jednu onda bi to bila recimo Zoya.
5. Ravna kosa. Moja prirodna je talasasta i uvek je feniram. 
6. Menjala bi se sa nekim detetom. Deca dane bezbrizno provode u igri i ne razmisljaju mnogo.... :)
7. Moschino – I love love
8. Recimo - The Prodigy – Warrior dance. 
9. Pravo da ti kazem nesto se bas i ne secam kad je to poslednji put bilo. Kada jako zurim ne mazem nokte. ;) 
10. Trudim se iako mi to po nekad ne polazi za rukom. 
11. Odavno sam zelela da imam licni blog al se nisam usudjivala da ga pokrenem. Jednom prilikom su me moje drage drugarice lakoholicarke sa Ana.rs ohrabrile i eto me. :)

Evo i pitanja od Mirne:

1. Najdraži ruž?
2. Životna želja?
3. Najdraži proizvodi od dekorative?
4. Koliko imaš godina?
5. Kakve postove najviše voliš čitati?
6. Navedi 3 najdraže blogerice.
7. Dekorativa ili preparativa?
8. Idelan tip muškarca bio bi...
9. Najdraža knjiga?
10. Gdje se vidiš za godinu dana?
11. Kad ćemo na kavu? :D

1. Ja sam verovatno jedna od retkih devojaka koja ne koristi ruževe. Za pravo, pre neki dan sam kupila jedan nude Golden Rose mada nisam baš potrefila nijansu. :/ 
2. Ima ih više al evo recimo da proputujem ceo svet. :)
3. To su definitivno senke, olovke i lajneri. Njih volim da gomilam u svim bojama i teksturama.
4. 31
5. Naviše volim da čitam postove sa detaljnim opisom proizvoda. 
6. Uh! Zaista ne bih želela nikoga da izdvajam. Ima puno dragih devojaka.
7. Dekorativa definitivno!
8. Onaj u koga se ja zaljubim. :)
9. House of night novels. Ima ih ukupno 10 i radnja je povezana. ;) 
10. Na istom mestu kao i sada. 
11. Kad dodješ da posetiš Beograd. :) Ako ja slučajno navratim u tvoje krajeve (nikad se ne zna) javjam se. Ne bi bilo loše ni da organizujemo neko regionalno okupljanje. To bi bilo sjajno! 

Sad je red da odgovorim i na Anina pitanja:

1. Kako ste odabrali ime za blog i sta vam predstavlja?
2. Omiljeni parfem?
3. Da li si u vezi i koliko dugo?
4. Omiljena cokolada?
5. Koji fakultet si zavrsila?
6. Omiljena boja ruza za usne?
7. Pozoriste ili bioskop?
8. Zasto si odlucila da otvoris blog?
9. Gde zelis da otputujes?
10. Koliko dece zelis da imas?
11. Da li postoji neki kozmeticki proizvod koji ocajnicki zelis?

1. Vrlo lako. :) Meri je inače moj nadimak a Raveland je pesma nemačke DJ Marusha koju sam ja nekada slušala kao klinka devedesetih godina. I voila! :) 
2. Trenutno je to Moschino I love love.
3. Nope! :D
4. Naravno Kranč! :)
5. Paaaaa.....nisam ga završila. :( Ja sam večiti student. 
6. Ruževe ne koristim al koristim sjajeve pa ću reći da je to svelo roze.
7. Pozorište.
8. Odavno sam želela da imam lični blog al se nisam usudjivala da ga pokrenem. Jednom prilikom su me moje drage drugarice lakoholicarke sa Ana.rs ohrabrile i eto me. :) A zašto? Zasto sto obožavam lakove za nokte.... 
9. Za početak u Firencu i Barselonu.
10. Makar dvoje.
11. Lynnderella lakove. :D

I na kraju Cakina pitanja:

1. Kako izgleda tvoj savršen dan?
2. Koga bi volela od poznatih ličnosti da poznajes lično?
3. Gde planiraš na more ove godine?
4. Koji je tvoj posao iz snova?
5. Kog kozmetičkog preparata ne bi mogla da se odrekneš?
6. Da možeš da popiješ kafu sa bilo kojom osobom ( uključujući i istorijske ličnosti ) ko bi to bio?
7. Ko je po tebi najsmešnija osoba ikada?
8. U šta bi radije jela kolačić? Čaj, kafa, topla čokolada ili nešto četvrto?
9. U kom filmu bi volela da si glavni lik?
10. Navedi 3 omiljena proizvodjača kozmetike.
11. Sa kojom kozmetičkom kompanjom bi volela da saradjuješ?

1. Moj savršen dan bi bilo celodnevno druženje na Adi Medjici sa prijateljima. :)
2. Iskreno niko mi ne pada na pamet.
3.Ne smem ništa da kazem jer sam prošle godine planirala od januara do jula i na kraju završila tri nedelje u Parizu. :D
4. Obzirom da sam se školovala u turizmu mislim da bi vrlo rado radila kao agencijski predstavnik ali neke malo egzotičnije destinacije.
5. Tu je mrtva trka izmedju balzama za usta i kreme za ruke. Ako bih baš morala samo jedan da odaberem onda je to balzam za usta.
6. Prva mi na pamet pade Hatšepsut -  žena faraon. Mislim da bi baš bilo interesantno saznati kako je njoj bilo dok je vladala Egiptom.
7. Čkalja. Moja porodica ga obozava.
8. Uz kafu. :)
9. U nekom sa srećnim krajem definitivno. ;)
10. L'oreal, YSL, Shiseido.
11. Sa YSL recimo. 

Taman što sam završila sa odgovaranjem na pitanja videla sam da sam dobila još jednu nominaciju od Marijane pa je red da odgovorim i na njena pitanja.

1. Šta misliš o čupanju obrva?
2. Koja je poslednja knijiga koju si pročitala?
3. Nabroj tri stvari koje bi ponela sa sobom da moras na pusto ostrvo bez civilizacije.
4. Šta najvise volis da jedeš?
5. Kakav stil odeće a kakav kozmetike preferiraš?
6. Odakle si?
7. Koji kozmetički proizvod te najviše veseli?
8. Koje kozmetički proizvod je najjeftiniji koji si kupila dobila a koji najskuplji?
9. Omiljeni film?
10. Baviš li se sportom, ako da,  kojim?
11. Koju boju kose imaš?

1. I ja sam nasledila obrve isto kao i ti od tate. :D Meni je čupanje neophodno i mislim da svaka osoba koja bar malo drži do sebe mora imati uredne obrve. Jedina gora stvar od nečupanja obrva su mi previše iščupane i skraćene obrve i ne daj bože tetovirane. To mi je zaista užasno.
2. House of night novel - Destined.
3. Nadam se da neću morati. :D al ako bas moram ponela bi Swiss knife, šibice i losion za suncanje. Ne bih bas da zaradim rak kože mada bi vrlo rado ponela foto aparat umesto losiona.
4. Meso na sve načine, pečene paprike i sir.
5. Prilično opušten i jednostavan. Volim da se slojevito oblačim i volim boje. Najčešće nosim farmerke. Što se tiče kozmetike nisam sklona gomilanju proizvoda i nisam previše zahtevna. Volim da se šminkam i kad to radim volim da se primeti. Nisam fan neutralne šminke.
6. Iz Beograda.
7. Dobra senka za oči.
8. Najjeftiniji je verovatno balzam za usta a najskuplji Shiseido senka.
9. Mislim da više nemam omiljeni film al evo recimo kao klinka sam obožavala Posetioce II.
10. Ne, ja sam antitalenat za sport.
11. Prirodna mi je tamno smedja al u poslednjih 5-6 godina stavljam pramenove boje meda tako da mi je kosa mnogo svetlija od prirodne boje.

Hvala puno svim devojkama koje su mi učinile čast i nominovale me. Ja ipak neću nominovati nikog dalje jer su to odradile skoro sve devojke pa da se ne ponavljamo....
Želim ovom prilikom i da se zahvalim Zvezdani sa bloga http://byzvezdana.blogspot.com/ i http://thebeautystreet22.blogspot.com/ jer su me uvrstile medju blogove na koje vrlo rado svraćaju.

Htela bih ovom prilikom da zamolim sve koji žele da me prate i putem Facebook-a da lajkuju moju FB stranicu Marrysraveland jer treba da skupim minimum 30 pratilaca da bi mogla da imam uvid u aktivnosti..... Ovako sam malo ograničena... :(
Još jednom hvala puno svima!

Ljubi vas Marry


15 коментара :

  1. Jao Merika pa mi smo generacija :D tj ja ću sada za Uskrs napuniti 31 :)
    I da te utešim, ja sam fax dokrajčila sada skoro, tačnije 10.aprila, tako da... guraj samo, biće to ok :*
    Nažalost i meni se to oteglo i eto napokon sakupih sve što je bilo potrebno i završih :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam ipak starija. :D 31 imam jos uvek al ne za dugo. :P Who counts? :) Sto se faksa tice to je kod mene odavno u stagnaciji. Nesto nemam volje da ga zavrsim al ko zna....mozda mi uskoro dodje. ;) Nikad se ne zna! Znala sam ja da smo tu negde po godinama. To se oseti. :*

      Избриши
    2. Dok god smo u jednom danu na brojci 31 za mene smo generacija LOL!
      A za ovo, prelomićeš u glavi, tako sam i ja i evo, gotovo :*

      Избриши
    3. Hehehe! :) Meni je za mesec i po rodj tako da mozemo reci da smo generacija. ;) :*

      Избриши
  2. Saznah svašta novo o tebi.
    Stvarno bismo mogle da napravimo neko regionalno okupljanje, ali i lokalno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da znas da bi mogle recimo posle praznika. ;) Cucemo se pa cemo nesto organizovati. :)

      Избриши
  3. Super odgovori :D I čestitam na angradama :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Malo je falilo da izbegnem ovaj post jer me je mrzelo al rekoh sebi - Meri ne budi lenja!!! :D

      Избриши
  4. Pa čim si ih toliko dobila, znači da nešto radiš dobro ;). I meni je jako drago što sam te "našla"!

    ОдговориИзбриши
  5. Drago mi je da sam te upoznaa i na ovaj nacin :)

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман4. 5. 2013. 18:57:00

    Aaa i ti volis The House of Night knjige! :)))) Ja ih obozavam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaaaaaoooo! Citam desetu i sve mi je zao da je brzo procitam. :( Slogirala sam se kad sam videla na sajtu da se tu radnja ne zavrsava! O.o Covece! U oktobru izlazi REVEALED. Ko ce docekati?!? Jesi li citala nesto od onih novela? Ja sam uspela da pronadjem Neferet's curse i jos the Fledgling handbook 101.

      Избриши