1. 4. 2013.

China Glaze Tart-y for the party

Evo jedne praznične bojice koju sam pozajmila od koleginice da vam pokazem. To je China Glaze Tart-y for the party iz prolećne kolekcije za 2013 godinu - Avant garden


Kolekcija se sastoji iz 12 boja podeljenih na Blooming brights i Pastel petals. 

                                                                            Slika je preuzeta sa China Glaze sajta.

Ovo je još jedna boja skroz neuobičajena za mene. Mislim da mi se dopada kako mi stoji ali na kraćim noktima. Mazala sam ga u dva sloja. Ima fantastičnu formulu. Prava je krema. Za potpunu pokrivenost dovoljna su dva sloja mada bi i jedan sloj bio sasvim dovoljan osobama sa kratkim noktima. Suši se sasvim normalno. 
U bočici izgleda za nijansu svetlije nego na noktima mada verujem da normalni ljudi to ne primećuju. :D Ako tražite lila nijansu plavog podtona onda je ovo prava boja za vas. ;)







 Na prvi pogled mi ova kolekcija uopšte nije bila zanimljiva al kad sam je videla uživo potpuno sam
 promenila mišljenje. Mislim da će se makar jedan primerak naći i u mojoj kolekciji.

Sve slike su snimljene na dnevnom svetlu bez sunca. Imam dva sloja laka i jedan sloj nadlaka.
Ovih dana ću vam predstaviti još jedan lak iz ove kolekcije - Sunday Funday.
Vesna hvala punooo! :*

Volite li pastelene boje?
Do sledećeg druženja pozdravljam vas! 

Marry

44 коментара :

  1. Анониман1. 4. 2013. 18:54:00

    Ma,sta god da namazes izgleda,a i stoji ti savrseno!!!!!!!!!A sledeci je plavac :)

    ОдговориИзбриши
  2. Lepa bojica i lepo ti stoji. Mislim da nećeš pogrešiti ako češće budeš nosila ovakve boje.

    ОдговориИзбриши
  3. Prelepa pastelna boja, više mi se sviđa na noktima nego u bočici.

    ОдговориИзбриши
  4. Vrlo lijepa boja. Super što je tekstura kremasta. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. :) Jako se lepo maze. Ove svetle boje znaju da budu bas grozne za mazanje al ovde to nije slucaj.

      Избриши
  5. Prekrasen je in meni se zdi, da ti odlično pristoji. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман1. 4. 2013. 19:22:00

    hvala Vesni ! zaljubila sam se :))))) prelep jeeeeeee

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan je! A jedva čekam i Sunday Funday, trenutno me mami nekoliko plavih lakova u tom fazonu(na čelu sa Zoya Robin...ako dočekam da oni stignu kod nas)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :)Bice plavac uskoro. Moja koleginica je zaljubljena u njega pa moram i ja da vidim kako meni stoji. Nemam nista slicno. Cini mi se da je Robin malo svetlija.

      Избриши
  8. Анониман1. 4. 2013. 21:56:00

    Bas mi se svidja kako ti stoji! Predivan lak! :)

    ОдговориИзбриши
  9. Одговори
    1. Hvala! Bilo bi dobro da je lepo vreme pa da ga ne nosim uz dzempere i ostale dosadne zimske stvari. ;)

      Избриши
  10. Divan je lakić, ali mislim da ga neću uzeti pošto dosta liči na nešto što već imam. Super ti stoji, slažem se da ovakve bojice treba češće da nosiš.

    ОдговориИзбриши
  11. Divno ti stoji. Mene ovakve boje iz nekog razloga asociraju na cvijeće. :)

    ОдговориИзбриши
  12. Ova, baš kao i sve ostale ljubičaste ovog sveta, spada u moje boje :) Divno ti stoji!

    ОдговориИзбриши
  13. Odlična tekstura, a boja je poput lavande :)

    ОдговориИзбриши
  14. Predivan lak! Obozavam ljubicasto! :)))

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман4. 4. 2013. 21:46:00

    Amazing color! And it looks even more amazing on your nails! ;)

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман4. 4. 2013. 23:36:00

    Očaravajuća boja lavande :)

    ОдговориИзбриши