29. 4. 2013.

China Glaze Optical illusion

Juče sam tri puta mazala nokte. O.o Htela sam da napravim nešto posebno za kocert sinoć al mi baš i nije išlo od ruke. Prva zamisao mi je bila da neke lomljene šljoke stavim preko crnog laka al one nikako nisu htele da se prilepe uz moje nokte pa sam ta čudesa skinula i rešila da probam nešto drugo. Drugi pokušaj mi je bio water marble sa holo lakovima sa kojim sam samo zasmrdela sobu.... Holo lakovi se previse razlivaju u vodi pa sam na kraju dobila nešto što izgleda kao običan holo lak bez nekih lepih šara. Na kraju sam i to skinula i rešila da namažem ovaj pošto ga nisam baš dugo mazala. 


Ovaj lak pripada kolekciji Prismatic chroma glitters koja je izašla početkom 2012 godine i pored ovog imam još i Liquid crystal koji je plave boje.
Optical illusion ima u osnovi zelenu boju koja se preliva na plavu i ljubičastu boju. Sačinjen je od sitnog i krupnog raznobojnog šestougaonog glitera u providnoj zelenoj bazi. Duohrom efekat je slabo izražen ali se opet vidi pri odredjenom osvetljenju. Veoma se lako maže. U jednom sloju sasvim solidno prekriva nokte tako da može i tako da se nosi ako ste u žurbi. Jako se brzo suši i nije previše hrapav da mora da se nanosi nadlak. Ja sam nanela jedan sloj nadlaka radi duže trajnosti laka. 

 
                                             










Ovi lakovi potpuno prekrivaju nokatnu ploču kad se nanose sami a isto tako jako lepo izgledaju i kad se nanesu preko nekog tamnijeg laka. Preko tamnog laka su boje još izraženije i lak izgleda nekako svemirski.
Na svim slikama imam dva tanja sloja laka i jedan sloj nadlaka. Sve slike su snimljene po danu. 

P.S. Sad sam se setila da vam nisam rekla na kom sam koncertu bila. 
O daaa! Rammmmmstein!!! Moj drugi po redu omiljeni bend. <3
Evo i mog snimka do duše jako lošeg pošto sam snimala mobilnim iz ptičije perspektive. Išla sam na koncert baš prehladjena (do duše ni sad nisam ništa bolje a sinoć me je bar držao adrenalin) i mogu samo da kažem hvala bogu što nisam kupila kartu za fun pit.



Ima li fanova Rammstein-a medju vama? Kako vam se dopada ovaj lak?

PozZz 




36 коментара :

  1. Nokti su ti odlicni!!! MIslim da sam u jednom momentu zivota bila o p s e d n u t a Rammstein-om :))!

    ОдговориИзбриши
  2. Lak je savršen. Rammstein cenim jako, ali sam slušala samo hitove, nisam se udubljivala u muziku, više u to što propagiraju i dopada mi se :)

    ОдговориИзбриши
  3. Oh kako sam se zaljubla u ovu nijansu :D

    Extra za Rammstein,krivo mi sto nisam bila,hvala na delicu atmosfere :D

    ОдговориИзбриши
  4. Ne znam kakve su bile druge manikure, ali ova je mrak!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Prvo sam pokusala da na crni lak stavim krupne crne glass flecks tako sto sam na foliju stavila prvo bezbojni lak pa na njega lepo utisnula sljokice. Kad se to dobro osusilo odlepila sam ih kao nalepnice a to bas i nije htelo lepo da nalegne na moje nokte pa sam se iznervirala i sve skinula iako sam prethodno namazala bazu i dva sloja crnog laka. :( Posle sam namazala isto bazu i sloj Essence Jacob's protection pa pokusala marble sa holo lakovima i to sam batalila. Eeee onda sam ponovo namazala bazu i rekla sebi da nema vise zezanja. :D

      Избриши
  5. Maločas sam se vratila iz šetnje sa najboljim ortakom koji mi je preneo svoje utiske sa koncerta :D Rammstein sam slušala u osnovnoj, posle sam ih zapostavila. Nikada ovaj lak ne bih povezala sa Rammstein koncertom, ali dopada mi se. Ide mi uz tebe.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne bih ni ja povezala Tila sa roze bundicom! :D Iskreno smorila sam se od mazanja noktiju taj dan pa sam uzela nesto sto nisam dugo mazala. Pred uslov je bio da sljasti. ;) Ja ih slusam od neke ' '97 a 1998 sam prvi put bila na njihovom koncertu i od tad ih zvanicno OBOZAVAM!

      Избриши
  6. Blago tebi! Joj koliko je meni zao sto na kraju nisam imala pare za Rammstein. Kako je bilo? Siguno je bilo super :/
    Ovaj lak na noktima izgleda odlicno. U bocici mi je nekako manje zanimljiv :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :)
      Bilo je fenomenalno! Moram priznati da sam malo ogluvela od specijalnih efekata. :D Mi smo bili na tribinama sa desne strane bine odmah iznad i lepo smo videli sta se sve desava u bekstejdzu. ;) Orilo se i gorelo je za sve pare! Steta sto nisi mogla da ides. Ovo je moj treci njihov koncert i jedva cekam sledeci :)

      Избриши
  7. Анониман30. 4. 2013. 09:47:00

    Kakav lak za Ramstajn! :D
    Divno sto si isla na koncert, mislim da to treba doziveti.. Samo nikako u parter! :D

    Divno ti stoje sljoke.. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takva sam ja.:D
      Meni je ipak najaci utisak ostao sa koncerta 1998 godine. Tad sam bila u masi. :D
      Hvala puno! :*

      Избриши
  8. Super za koncert, nisam baš neki fan, ali volim da čujem nekoliko pesama. Istina je da ja nisam tip za koncerte generalno. Lak je super!

    ОдговориИзбриши
  9. nokti su preeeeelepi! a drago mi je da ti je bilo lepo na koncertu, bilo bi ti jos bolje da si bila zdrava i skroz poletna :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! :* Bila sam u super drustvu tako da sam skroz zaboravila na prehladu. Jesta da me je posle stiglo al nema veze. Vredelo je!

      Избриши
  10. Manekenooooo <3
    Predivno ti stoji, a slike su kao sa reklame!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga! :* Prvo mi na pamet pade pesma Das model. :D Jos uvek me drzi uzbudjenje sa koncerta.

      Избриши
  11. Анониман30. 4. 2013. 18:57:00

    Mene odusevljava kako tebi stoje sljoke i upadljive boje :)

    ОдговориИзбриши
  12. Divan lak, pravi za koncert :D Volim neke njihove hitove.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga! :* Vise bi se ja potrudila da je Til mogao da vidi moje nokte. :D

      Избриши
  13. kvaaaaaašno *.*
    meni su prva asocijacija na ramstein buncherice :D

    ОдговориИзбриши
  14. Zašto sam morala vidjeti ovaj lak, zašto :( njihove lakove nemam nigdje blizu za kupiti i sad samo mogu maštati :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao nemoj da se nerviras. Ovog svakako nema vise u prodaji. :/ Bar ga nema kod nas u Srbiji. :(

      Избриши
  15. Анониман1. 5. 2013. 21:13:00

    It's so beautiful! :)

    ОдговориИзбриши
  16. Nisam baš njihov fan ali svakako da delim ushićenje :)
    Lak je diiiiiiiivan, odučevila sam se i toliko si ga lepo uslikala <3

    ОдговориИзбриши