28. 6. 2015.

Matching manicures - V-manicure




Ovonedeljna tema uskladjenih manikira je V manikir. 
Ovo je još jedan manikir koji se lako kreira. Sve što vam treba je skoč traka ili obična lepljiva traka (mogu poslužiti i tanke tračice za manikir) i dva laka u boji po želji. Ja sam koristila skoč traku koja je zgodna jer ima slabiju moć lepljenja od obične i kruća je pa je samim tim lakša za korišćenje. Možete je odlepljivati sve dok je ne namestite u željen položaj.


Prvo sam kao bazu namazala dva sloja ljubičastog laka Catrice Even more heavy metalilac. Zatim sam lepila po dva parčeta skoč trake tako da izmedju nijh ostane prazan prostor u obliku latiničnog slova V na centralnom delu nokta.  Pre nego što zalepite traku lak mora biti potpno suv da ne bi došlo do oštećenja laka prilikom skidanja trake.  Na V deo nokta namazala sam zeleni holografski lak Dance Legend Android u dva sloja. Na kraju sam skinula trake i manikir premazala nadlakom. 
Na ovim fotografijama nemam nadlak preko gotovog manikira ali ispod - preko ljubičastog laka imam sloj Essence The gel nail polish top coat nadlaka.





Obavezno pogledajte šta su devojke spremile ove nedelje -


Meni se krajnji rezultat mnogo dopada. 

Šta vi kažete?

PozZz

Marry


23 коментара :

  1. Baš upečatljiva kombinacija i saršena izvedba.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Cajo! :) Nikad lakse a ni brze nisam napravila neki nail art ako se ovo moze uopste tako nazvati, ;)

      Избриши
  2. manikura je odlična a lakovi su bas woow :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Tina! :) Dupe za ljubicasti Catrice je novi Avon iz mat kolekcije Violetta. ;)

      Избриши
  3. Boje su presavršene...uživam gledajući. Jako mi se dopada odabir nijansi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Sanja! :) Drago mi je sto ti se dopada.
      Ovo su moje najdraze boje pa nije ni cudo sto sam bas njih odabrala.

      Избриши
  4. Kako je dobar ovaj Catrice, odlično se uklopio sa Dance Legend-om. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Prelepi su i skroz uredni, svaka ti čast. Ja sam se s mojim namučila baš, nisam imala one trakice na V za manikir, a ni traka nije htela da sarađuje. Uostalom, videćeš već :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! :) Ja sam radila sa skoc trakom mada bi i obicna lepljiva sasvim dobro odradila posao.

      Избриши
  6. lakići, nokti, fotke... savršeno, oduševljena sam :D

    ОдговориИзбриши
  7. Izgleda predobro!!! A Dance Legend je fakat legenda... ;)

    ОдговориИзбриши
  8. Nemam nijedan holo lak :( Ne znam zašto. :D
    A kombinacija ova dva laka je SAVRŠENA. :)

    ОдговориИзбриши
  9. Ova kombinacija boja i finiša mi je za umrijeti, ali ono baš baš <3
    Za sad imam samo DL sahara TC, ali mislim da ću se morati počastiti i s nekim hollićem :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ti si moja sestra po noktima pa nije ni cudo sto nam se dopadaju iste boje. ;)
      Hvala puno! :) I ja se nadam da cu uskoro nabaviti jos neki DL holo.

      Избриши
    2. Hahaha, ovo prvo ću shvatiti kao veeeliki kompliment :*

      Избриши