3. 6. 2015.

Avon Magic effects Matte Inky blue & Violetta



Avon kozmetika je u prethodnom i u tekućem katalogu ponudila lakove sa "specijalnim efektima". Čini mi se da Avon kaska za trendovima bar kada su lakovi u pitanju. Pucajuće lakove su izbacili na tržište kad je potpuno prestala pomama za njima a tek su zimus izbacili kolekciju teksturisanih lakova. Meni su pažnju privukli lakovi sa mat završnicom iako oni na našem tržištu nisu odavno novina.
Avon Magic effects Matte lakovi su lakovi sa potpuno mat završnicom. Suše se jako brzo, toliko da možete posle 5 min izaći iz kuće sa potpuno suvim lakom na noktima. To super zvuči ali u praksi znači da treba imati veliku spretnost pri mazanju da bi se lak što ravnomernije naneo na nokte.



Violetta mi je prva privukla pažnju zbog jarke ljubičaste nijanse. U bočici izgleda znatno lepše nego na noktima jer se sedef iz laka nataložio na zidove bočice i na momente deluje kao da je u pitanju duohrom. Mazala sam je sa i bez baze i čini mi se da je aplikacija preko baznog laka za nijansu lakša. Nisam je još testirala preko vodene baze al kako se one teško nalaze kod nas verujem da većini ne bi taj podatak mnogo značio.
Ostavlja brazde pri maznanju i sa i bez baznog laka. Treba ga mazati u što manje poteza kako bi neravnine bile što manje. Prilično je gust i na grliću bočice se može primetiti zgušnjavanje laka kad se skida višak sa četkice.  Dva sloja su potrebna za puno prekrivanje.



Inky blue



Inky blue je veoma taman teget lak ispunjen crvenim i srebrnim sedefom koji ga čini zanimljivim i daje mu dubinu. Da nema sedefa bio bi potpuno običan. U osnovi je dosta hladna i tamna petrolej boja ali mu sedef daje neku potpuno drugu dimenziju. Ovakva nijansa najbolje stoji osobima svetlog tena a nama tamnijima može da umrtvi ten. Ima dosta bolju formuluod Violetta-e. Za puno pokrivnanje potrebna su dva srednja sloja. 



Mat lakovi zahtevaju besprekornu kožu i ističu sve suve delove kože i ostale nepravilnosti. Na svim fotografijama imam po dva sloja laka a na nekima imam i po jedan sloj brzosušećeg nadlaka Aura Jelly top coat. 
 Ovi lakovi su trenutno dostupni u C-08 katalogu po ceni od 229 rsd/10 ml dok sam ih ja u
prethodnom katalogu naručila po ceni od oko 530 rsd za dva komada. 

Volite li Avon lakove i da li ste probali neki iz ove kolekcije? 

PozZz

Marry

19 коментара :

  1. Jedno dva puta sam ih gledala u katalogu i odustala. Lepi su mi ovi mat ali nešto me nisu privukli, za teksturce ću još razmisliti.

    ОдговориИзбриши
  2. Šteta što Violetta ima tako lošu formulu jer mi boja deluje prekrasno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se. Bas sam se razocarala. Sva sreca pa ima Catrice Even more heavy metalilac koji je skoro pa isti.

      Избриши
  3. Oba su predivna, čitala sam već da Inky Blue ima najbolju formulu, tako da bih se verovatno odlučila za njega, iako mi se Violetta više dopada :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam sta sam ja citala posto sam se izgleda zalepila za lak sa najlosijom formulom. :D Zaslepeli su me dobri svocevi.

      Избриши
  4. Ja imam crni i inky blue, i inky blue mi ima dosta bolju formulu od cnrog. S crnim sam gotovo živce izgubila XD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mattirajuci nadlak je mama! Inky blue je stvarno divan i jedini je unikatan od svih nijansi.

      Избриши
  5. Lepa su oba laka,ali su svakako poslednja dva laka kupljena u Avon-u :) , nadam se da se više nećemo prevariti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se! Tresni me sledeci put kad mi bude palo na pamet da bacim pogled na Avon katalog. :D

      Избриши
  6. Beautiful color of lacquer. The matt version is absolutely awesome :)

    ОдговориИзбриши
  7. obožavam ljubičaste kad su u mat verziji. prelepo-1

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман14. 6. 2015. 19:27:00

    Very beautiful swatches! :) I have Violetta too, but my bottle is back from Avon 2011 matte nail polishes :D (looks the same as the new Violetta)

    ОдговориИзбриши
  9. Vidiš, meni se ti mat lakovi puno ljepše i lakše mažu bez baze!
    Jedino mi je žao što Violetu nisi uspjela dobiti u realnoj boji... Ja sam na nju spucala preko 500 fotki da bi izvukla kojih 5-6 realnih :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moracu da probam preko vodene. Obicno se preko nje odlicno mazu. Jedino sto se sporo susi pa me mrzi da cekam. :(
      Violeta je predivna i uskoro cu da je razredim pa kako joj bog da. :D Nadam se da ce biti bolja posle.

      Избриши