24. 6. 2015.

Matching manicures - Pastel



Ovonedeljni uskladjeni manikiri su pastelni. U kolekciji nemam mnogo pastelnih lakova a plavi su mi definitivno medju omiljenima.
Za podlogu sam iskoristila jedan sloj odlično pigmentovanog belog laka - Essence The gel polish Wild white ways a o njemu sam pisala u prethodnom postu. Zatim sam namazala jedan sloj svetlo plavog laka sa sitnim belim šljokicama - Kaleidoscope No 04 Modница на пляже. Pošto se ovaj lak suši jako sporo, morala sam da ga premažem slojem brzosušećeg laka Essence  the gel nail polish Top coat. Pečatirala sam sa cvetnim motivom sa pločice Born pretty store BP-42 belim Essence pečatnim lakom koji sam uspešno razredila Poshe razredjivačem. Na kraju sam dodala jedan sloj Aura Jelly top coat nadlaka.





Ovaj neutralan manikir je bio idealan da narednog dana konačno isprobam double stamping - duplo pečatiranje. Iskoristila sam isti motiv samo što sam ovaj put za pečatiranje koristila Color Club Beyond - predivni tamno sivi holos. 





Obavezno pogledajte i manikire ostalih devojaka koje su učestvovale ove nedelje - 

Da li bi ste nosili ovako nešto na noktima? 

PozZz

Marry

19 коментара :

  1. Svaka čast, jako lepo izgleda! Svakako bih nosila nešto ovako, ali nemam dara za šaranje po noktima. :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Katarina! :) Za ovako nesto ti ne treba mnogo talenta vec samo smisao za boje i tehnika. ;) Lako se nauci a i zabavno je.

      Избриши
  2. Color Club baš upotpunjuje manikir, koji je svakako predovan. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Prva verzija je pastelnija, ali nadograđena je zabavnija. :D
    Obe mi se sviđaju.

    ОдговориИзбриши
  4. fenomenalna kombinacija, savršena manikura :D

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман24. 6. 2015. 23:57:00

    Super je, inače volim pastelne nijanse pa je ova po meni pun pogodak :)

    ОдговориИзбриши
  6. Sviđaju mi se obje verzije, moram i ja jednom probat ovo duplo pečatiranje :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Sanela! :) Probaj obavezno. Bitno je samo dobro uskladiti boje da bi dominirao motiv koji je odozgo.

      Избриши
  7. Одговори
    1. Hvala puno Marija! :)
      Ovo nije tesko uopste. Potrebno je samo malo maste i brdo lakova i plocica. ;)

      Избриши
  8. Moram priznati da mi se druga verzija više sviđa!
    Uvijek me iznenadi kako duplo štambiljanje zna super ispasti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se. I meni je pa mi nije dugo trebalo da je ponovo ispecatiram. :)

      Избриши