1. 3. 2017.

Matching manicures - Flower manicure

Ovonedeljna tema potpuno odgovara  lepom vremenu koje nam tek dolazi. Nisam imala neku posebnu ideju za ovaj manikir jer nisam neki ljubitelj cveća na noktima (bar ne klasičnih cvetnih motiva). Pošto sam na noktima već imala mat ljubičasti lak Zoya Savita iz Matte velvet kolekcije za 2014 godinu iskoristila sam ga za podlogu ovog manikira. 
Cvetni motiv sam pronašla na pločici Konad m64 a motiv sam pečatirala uz pomoć najdražeg Kiko 389 Mint Milk. Na kraju sam uz pomoć tačkalice dodala po koju tufnicu kako bi upotpunila ovaj manikir. 





Zoya lakove možete pronaći u Ultrasun-u a ovaj lak je na trajnoj akciji do isteka zaliha po ceni od 510 rsd. Možete ga pronaći OVDE
Konad pločice možete pronaći u Depil Medic shop radnjama ili ih možete poručiti sa subotičkog sajta Nail Line po ceni od 395 rsd a spisak pločica možete pogledati OVDE. Samo kupovinom kod uvoznika ili ovlašćenih distributera će te biti sigurni da ste dobili originalni proizvod. 

Pogledajte šta su ostale devojke spremile ove nedelje:



PozZz

Marry

3 коментара :