25. 3. 2017.

Nude nail art



Lak u boji kože ne mora uvek da bude neutralan i dosadan. Sa malo mašte možete ga pretvoriti u super moderni manikir.
 Ja sam par dana nosila China Glaze Sand in my mistletoes o kom sam pisala OVDE Za vikend sam rešila malo da ga začinim (tri dana bez nail art-a je sasvim dovoljno). Pečatirala sam motiv sa MoYou London Holy shapes 03 pločice crnim Essence Stampy nail art lakom za pečatiranje. Zatim sam sve nokte matirala uz pomoć China Glaze Matte Magic matirajućeg laka. Ako nemate opremu za pečatiranje uvek možete slobodnom rukom iscrtati neki zanimljiv geometrijski motiv. 
Na kraju sam dodala i nekoliko srebrnih nitnica trouglastog oblika kako bi upotpunila manikir. 





China Glaze lakove možete pronaći kod brojnih distributera Alexandar cosmetics-a po ceni od 498 rsd (na sajtu) za lakove iz Seas and greetings kolekcije. Spisak distributera možete pogledati OVDE
MoYou London pločice za pečatiranje takodje možete kupiti u Alexandar cosmetics radnjama a one koštaju 990 rsd. Izbor pločica možete potražiti OVDE 

Da li bi nosili ovakav manikir? 

PozZz

Marry

3 коментара :