20. 2. 2017.

A England St. George


Posle višegodišnjeg druženja došao je red i na njegovo visočanstvo A-England  St. George - lak za sve princeze buntovnice
Deo je druge po redu A-England kolekcije The Legend. 
Čini mi se da je ovo najpopularniji indie brend lakova za nokte širom sveta jer mislim da nema ljubiteljke holosa koja u svojoj kolekciji nema bar jedan primerak. Morate priznati da je sama bočica vrlo elegantna i da nosi duh starih vremena koji mu daje kruna i predivan oblik slova. 
Na poledjini bočice stoji natpis - Crown your hands and  feet i ja se zaista osećam posebno kada nosim lakove ovog brenda. 

Ovo je jedan od onih lakova koje vredi imati u kolekciji zbog svoje lepote kako na noktima tako i u bočici. Priznajem da sam ga mazala možda ukupno tri puta za sve ove godine i ne kajem se jer sam većinu A-England lakova potrošila do pola i sad ih čuvam i štedim jer ih stvarno je greota potrošiti. 

Djole (mi - lakoholičarke iz Srbije ga tako zovemo) je tamno zeleni holografski lak rasutog spektra. Veoma je pigmentovan i kao i ostali A-England lakovi ima visok sjaj. Lako se maže i brzo suši. Nije mu potrebna neka specijalna baza. 
Mislim da nikakav opis ne može da dočara njegovu lepotu pa neka fotografije kažu ono što sam ja propustila. 







Sve moje A-England lakove kupila sam preko francuskog sajta www.atoutscharme.com koji je izgleda posustao sa nabavkom lakova ali ih vi možete kupiti preko madjarskog sajta Nail Land. Većini primeraka je cena 10,5 eur a naravno šalju za Srbiju i okolne zemlje. 

Volite li ovakve lakove?

PozZz

Marry


4 коментара :