30. 11. 2014.

Matching manicures - Gradient

 

Ovonedeljna tema uskladjenih manikira je gradijent - prelivanje boja. Htela sam da napravim i tutorijal ali je napolju toliko mračno da sam jedva uspela da napravim nekoliko pristojnih fotografija tako da će to ostati za neki drugi put. 

Verovatno već svi znate da se ova tehnika radi uz pomoć sundjera. Preporučujem uvek sundjere veće gustine kao što su oni za nanošenje tečnog pudera itd. jer se uz pomoć njih prave mekši prelazi i manje se vide tragovi.
Za početak sam odabrala dve boje koje su mi se jako dopale u bočicama jedna pored druge. Namazala sam dva sloja Kiko Mint milk i jedan sloj brzosušećeg nadlaka. Sačekala sam da bude skoro potpuno suvo. Zatim sam na celofanu četkicom pomešala Mint milk i Barry M Indigo. Pokušala sam da boje pomešam i čačkalicom ali bezuspešno pošto je ipak bilo potrebno više laka a četkicom se to radi mnogo efikasnije i brže. Sundjer sam dobro nakvasila vodom i iscedila pa sam ga zatim umočila u boju koju sam dobila mešanjem. Sa jedne strane sundjera sam dodala malo mint a sa druge strane malo indigo boje i tako sam tapkala po noktima i ponavljala postupak po potrebi. Na kraju sam na nokte dodala i jedan deblji sloj brzosušećeg laka kako ne bih mnogo četkicom dodirivala nokte da se ne bi razmazali. 





Verujem da svima ovo deluje baš jednostavno ali što se mene tiče to baš i nije ako želite da dobijete neprimetan prelaz medju nijansama. Za to je potrebno izdvojiti malo više vremena po gotovo ako odaberete kontrastne nijanse kao što sam ja. Imajte na umu i to da se uživo prelaz mnogo manje vidi jer su na fotografijama nokti prilično uveličani. 

Pogeldajte šta su ovaj put spremile i ostale devojke koje su učestvovale u ovom uskladjenom manikiru- 



Volite li gradijent? Da li vam se dopada ovaj?

PozZz

Marry


46 коментара :

  1. Jako lijepo izgleda!!!
    O-O moram reći da si ti tu puno više radila nego ja na svojoj manikuri... Ja sam samo s spužvicom dodala drugu boju i to je to...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! :) Boga mi sam prilicno vremena utrosila na ovo. ;) Tvoj manikir mi se mnogo dopada. <3

      Избриши
  2. Sviđa mi se kako ti je blag, jedva primetan prelaz između boja. Plava danas dominira temom :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Cajo! :) Za to je potrebno dosta vremena ili mozda vestine...U mom slucaju vremena. :D Plavci su zakon. ;)

      Избриши
  3. Prelepa je kombinacija boja i tvoja veština za svaku pohvalu.

    ОдговориИзбриши
  4. i love this manicure..do a tutorial please
    kisses

    ОдговориИзбриши
  5. Baš si lepe nijanse plave izabrala, super je ispalo. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Tanja. :) Plavu obozavam pa nije ni cudo sto sam ovakve boje kombinovala .

      Избриши
  6. Prelepo odradjen gradijent, a pogotovo mi se svidja nezna kombinacija boja. =^.^=

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Tanja. :) Nisam mogla drugacije mada bih volela da je tamnija plava na kraju. Sledeci put...

      Избриши
  7. Marry ti si meni genije kada je kombinovanje boja u pitanju <3 Savrseno mo je ovo ;)

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман1. 12. 2014. 09:59:00

    Boje prelepe, odradjeno perfektno :)

    ОдговориИзбриши
  9. jako lijepo i nježno =) i kombinacija boja mi je super

    ОдговориИзбриши
  10. Divno izgleda. Kombinacije boja su savršene.

    ОдговориИзбриши
  11. Koliko se divim tvojim savrsenim manikirima, toliko dobijem kompleks od istih, jer tu preciznost u realizaciji nikada necu imati :D
    Inace odabir boja i tvoji nokti su sa-vr-se-ni :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma to nije moguce! Tvoje slike su tako savrsene da ne verujem da tebi ovako nesto ne bi poslo za rukom. ;) Hvala ti puno! :*

      Избриши
    2. Veruj mi da jeste, to je ipak veca povrsina...ovo je filigranski rad! :) hvala i tebi btw ;* :]

      Избриши
  12. Majmunica sam za ovakve pothvate, ali ti si ovo odlično odradila! Jako, jako lijepa manikura ;)

    ОдговориИзбриши
  13. Jako lijepo!
    Inače ne nosim baš plavu na noktima, ali ove nijanse sam si odmah poželjela :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! :) Da ispravis nepravdu sto se plave boje tice pod hitno! :D

      Избриши