27. 10. 2014.

Barry M Indigo




Odavno sam želela da isprobam Barry M lakove i konačno mi se ukazala prilika da dodjem do njih. Znam, imam već dosta plavih lakova ali ova nijansa je tako posebna. Nisam pronašla sličnu boju medju drugim markama tako da je ova kupovina do nekle opravdana. 
Ovo je prava indigo nijansa.  Po malo ide na ljubičastu ali je opet više plava. Četkica mu je pravo razočarenje - previše je tanka. Baš sam se namučila da izvučem uredan luk. Formula laka takodje nije baš sjajna. Rekla bih da je negde izmedju kreme i jelly-a mada možda je ipak samo redja krema. 
Ja sam ga mazala u dva sloja mada ni treći sloj ne bi bio na odmet. Suši se prosečnom brzinom i ne boji nokte i prste.





Barry M lakovi se ne mogu kupiti u Srbiji ali ih zato ima u komšiluku u Rumuniji i to u Marionnaud parfimerajama. Koštaju 19 ron što je oko 500 rsd i imaju 10 ml. 

Na svim fotografijama imam dva sloja laka bez nadlaka. Sve fotografije su snimljene na dnevnom svetlu. 

Volite li ovakve nijanse?

PozZz

Marry

26 коментара :

  1. Boja je super, to stoji. Ali ovo sve što si rekla me navodi na zaobilaženje kupnje :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман28. 10. 2014. 09:46:00

    Prelep je! cekam da me sahranis sa kajsijom :D

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман28. 10. 2014. 11:11:00

    Mnogo je lepa boja :)

    ОдговориИзбриши
  4. Plavce klasične ne volim, ali indigo i tirkiz varijante su mi prelepe. Šteta samo što ima tako lošu četkicu, ja ne bih imala živaca iskreno, verujem da bi se i pored dugogodišnjeg lakoholičarskog staža od nervoza ubrljala :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neces verovati ali je cetkica dosta tanja i od CG cetkice. Imam zivce samo za boje koje su stvarno unikatne tako da cemo se nas dvoje jos dugo druziti. ;)

      Избриши
  5. Great post.

    I am having an Oasap winter sweater giveaway. You should join!

    Join my giveaway here!

    Valerie

    ОдговориИзбриши