7. 5. 2018.

Trend it up Prisma tip 50


Ovo je drugi Trend it up  lak is Prisma tip linije oko kog sam se baš dugo lomila da li da ga kupim. Retko nosim svetle holose jer mislim da mi ne stoje a i bila sam ubedjena da imam nešto slično. Sličnih lakova uvek ima ali kako je ponuda ovakvih kod nas veoma ograničena nisam želela da se rasproda pa da posle žalim što ga nisam kupila. Ipak mu je cena prilično simbolična za holo lak jer košta svega - 329 rsd. U prethodnom tekstu sam pisala o njegovom ljubičastom rodjaku koga su za veoma kratko vreme reformulisali i sad nema dodirnih tačaka sa prvom verzijom laka. Nadam se da se to neće desiti sa ovim lepotanom.
Rekla bih da je ovo veoma svetao tirkizni lak koji pri većem izvoru svetlosti formira dugu u kojoj dominiraju žuta, roze, plava i zelena boja. Za punu pokrivenost potrebna su dva sloja mada ni treći nije ponegde na odmet. Brzo se suši. Za visok sjaj i dužu postojanost preporučujem nanošenje nadlaka. Glatke je završnice i lako se skida. 
Možete ga pronaći u DM drogerijama na Trend it up polici.





Da li ste već kupili neki lak iz ove kolekcije?

PozZz

Marry 

2 коментара :

  1. Videh danas nekoliko komada na polici za rasprodaje. Uzela sam lilavi i zeleni, a ovaj me nešto nije privukao. Tebi super stoji.

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post, jako mi se dopada tvoj blog :)

    ОдговориИзбриши