18. 3. 2016.

Hehe 029 pločica za pečatiranje

Ova Hehe 029 pločica mi je prošlog leta bila najinteresantnija od svih koje je u ponudi imao sajt Lady Queen. Pošto sam u trenutku kad sam je dobila imala inspiraciju samo za motiv lavirinta tek sad obljavljujem njenu recenziju. Pored motiva lavirinta pločica ima još četiri motiva - grb u centralnom delu, uže i šire talasaste linije i pruge. Pločica je nešto pliće urezana nego što bi trebalo pa nije bilo moguće pokupiti motive sa providnim jelly pečatom isto kao i sa onim veoma mekanim. Zato je u mom slučaju (nešto tvrdji) MoYou nails pečat odlično obavio posao. Malo mi je krivo što ipak nije malo bolje urezana jer mi se motiv širokih linija baš dopada i bio bi super za neki mornarski manikir. 


Pečatirano je preko China Glaze Stone cold + nadlak

Konad white preko Chic 71 Like a virgin



Konad white preko Zoya Aurora
Ukoliko vam se dopada ova pločica - Shield Wave pattern # NA0561  možete je poručiti OVDE  po ceni od 1,99 USD a možete i iskoristiti i moj kupon kod za 15% popusta ANLC15. Poštarina sa ovog sajta je besplatna a rok isporuke je iz mog iskustva do tri nedelje. 

*Predstavljeni proizvod mi je poslat na iskrenu recenziju i to nije uticalo na moje mišljenje o njemu. 

Koji manikir vam se najviše dopada?

PozZz

Marry

15 коментара :

  1. The first nude stamping caught my eye a lot because it's a great negative space design! The second one too :) I love the Zoya :D

    ОдговориИзбриши
  2. Prvi manikir mi je baš intrigantan. Veoma mi se sviđa.

    ОдговориИзбриши
  3. The first stamping is so...Chic!!! I like it a lot! =)

    ОдговориИзбриши
  4. sve su prelepe, ali mi je drugi fantastičan

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Napravila sam samoj sebi zbrku jer sam stavila kao naslovnu fotku manikira br 2. :D Sad ne znam kome se koji dopada. Hahaha Hvala ti! :)

      Избриши
  5. Ja moram da kažem koliko je Aurora lepa <3
    A i meni se najviše dopada prvi manikir. :)

    ОдговориИзбриши
  6. zanimljivi motivi, i moram priznati, makar netipično za mene da mi je nudasto-bijela kombinacija prepredobra *.*

    ОдговориИзбриши