19. 2. 2015.

Morgan Taylor Hide & Sleek



Ovaj put pišem o još jednom odličnom Morgan Taylor laku za nokte. Pripada osnovnoj postavci i čini deo ljubičastog spektra na paleti MT boja. 
Morgan Taylor Hide & Sleek je zadimnjena plavo - ljubičasta krema. Puna pokrivenost se dobija u dva sloja. Odlične je formule. Lako se maže i brzo suši. Ima visok sjaj. Uvek hvalim MT četkicu koja je zaista dobra. Meni je lično daleko bolja od Opi i Essie četkice. 
U zavisnosti od osvetljenja može biti više siv, ljubičast ili plav. Na suncu se najjasnije vidi njegova prava blurple (blue + purple) nijansa i to na tamnijoj podlozi dok na beloj deluje tamniji nego što jeste (videćete na fotografijama u nastavku). 






Evo i poredjenja sa nekim plavo - ljubičastim nijansama:


Na svim fotografijama imam dva sloja laka i nemam nadlak. Sve fotografije su snimljene na suncu.
Morgan Taylor lakove u Beogradu možete pronaći u salonu GP Contour u Belvilu (Krin zgrada), Djordja Stanojevića 11b. Koštaju 984 rsd /15 ml. Na Sajmu kozmetike uvek imaju fin popust pa spremite liste želja jer se bliži. 

Da li volite ovakve nijanse?

PozZz

Marry

20 коментара :

  1. Sviđa mi se što deluje tako zadimljeno. Daje mu poseban ton.

    ОдговориИзбриши
  2. Jako retko komentarišem nail postove ali ova boja je nešto najlepše što sam ja videla. Oduševljena sam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! :) Drago mi je sto ti se dopada. ;) Nijansa je vrlo specificna.
      MT lakovi su zaista kvalitetni pa ako budes bila u prilici slobodno kupi.

      Избриши
  3. Kako neobična boja, baš je dobra.. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Vedrana mi uzela riči iz usta, najlipše mi je baš taj "zadimljeni" look. Čudna boja, sviđa mi se :D

    ОдговориИзбриши
  5. Vrlno neobicna boja, ali mi se jako svidja.

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo je jedan od najlepših lakova koje sam ja videla <3
    Savršene su ti fotografije :))

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман23. 2. 2015. 09:42:00

    Odlicna nijansa, bas je neobican i elegantan. Sto je lep taj Flormar na poredjenju, broj zapisan!

    ОдговориИзбриши
  8. krasna bojica, volim ovakve zadimljene ni vamo-ni tamo boje :D

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман24. 2. 2015. 17:07:00

    Gorgeous swatches!

    ОдговориИзбриши