1. 10. 2017.

Cuccio Colour Lauren Blucal

Na prolećnom Sajmu kozmetike Dodir Pariza kupila sam ovaj lak i kako nam u susret dolazi jesenji sajam red je da pišem o njemu. 
Cuccio nam dolazi iz Amerike iako ima italijanski naziv. Čuven je po svojim puterima za negu tela a u svojoj ponudi ima veliki izbor proizvoda za negu. 
Za Cuccio lakove sam čula tek pre par godina. Kako sam već imala (za mene bar) pozamašnu kolekciju nisu mi bili posebno privlačni bez obzira na to što Cuccio ima veliku paletu boja. Ko može ugoditi lakohoičarki koja voli "specijalne efekte" na noktima?! :D Bez obzira na to nisam mogla da odolim odličnoj sajamskoj ponudi - 3 laka za 1000 rsd pa sam se sa drugaricama udružila i kupila ovaj lak. Čim sam ga donela kući uporedila sam ga sa mojim tamno plavim lakovima i pronašla da je duplikat za moj najdraži China Glaze Man hunt. 
Ovaj lak je deo kolekcije Cuccio Cinema noir koja je inspirisana filmskim divama četrdesetih godina prošlog veka. Naziv je dobio po prelepoj glumici Lorin Bekol što mi je bilo posebno simpatično.


Lauren Blucal je kobaltno plava krema visokog sjaja. Veoma je pigmentovan i za punu boju na noktima potrebna su dva sloja. Lako se maže i brzo suši. Ima visok sjaj i ne boji nokte. Jedino što mi se nije mnogo dopalo je Cuccio četkica. Malo je mekša nego što bi trebalo pa zbog toga ne uspevam super precizno da namažem nokte. Opraštam mu taj mali nedostatak jer ipak je ovo moja omiljena boja laka. 
 



Cuccio lakovi imaju 13 ml i koštaju 800 rsd. Nisam sigurna da li se ovaj lak još uvek može naći u prodaji. 
Uvoznik za Srbiju je Star Line Professional a za dodatne informacije možete pogledati njihov sajt. 

Imate li neki Cuccio lak?

PozZz

Marry

1 коментар :

  1. Odlična boja.
    Meni je Cuccio četkica odmah iza Zoje. Baš mi odgovara što je mekša, ali to sam ja.

    ОдговориИзбриши