18. 9. 2017.

Beauty Big Bang Galaxy Holo Flakes

 
Isprobala sam srebrne holo ljuspice sa sajta Beauty Bigbang  koje sam dobila na recenziju. Moram da priznam da sam od njih najmanje očekivala a ipak su me oborile sa nogu.
Obično se ovakve ljuspice  kombinuju sa tamnijim lakovima za nokte kako bi više došle do izražaja pa sam rešila da vidim kako će izgedati preko nekog svetlijeg. Pošto sam na noktima već imala svetlo plavi - mint lak  China Glaze Too much of a good fling premazala sam ga jednim slojem nadlaka na vodenoj bazi Essence Blossom dreams waterbased top coat i sačekala da se osuši. Zatim sam prstom utljavala ljuspice koje su se fino zalepile na nokte. Višak sam uklonila lepezastom četkicom. Na kraju sam sve premazala slojem China Glaze Gelaze uv gel nadlaka i prosušila nokte u lampi.







Kao što možete videti na fotografijama ljuspice obrazuju veoma izražen linearni holo efekat iako su prilično krupne i ne pokrivaju baš čitavu nokatnu ploču. Posebno mi se dopada što ne maskiraju osnovnu boju podloge već se lepo stapaju. Lepo pijanjaju na nokte, ne štrče, tako da je jedan sloj nadlaka sasvim dovoljan.
Galaxy holo flakes ljuspice dolaze u pakovanju od 0,2 g (kao na fotografijama iznad) i koštaju 297,65 rd. Poštarina je besplatna a možete ih poručiti na sajtu www.beautybigbang.com OVDE
U ovoj online prodavnici može se naći još svašta zanimljivo za nokte kao na primer: 
Pri naručivanju možete iskoristiti moj kupon kod za 10% popusta MARR10 za proizvide koji nisu na sniženju


 
 *Predstavljeni proizvod dobila sam na iskrenu recenziju sa sajta www.beautybigbang.com i to nije uticalo na moje mišljenje o njemu.
 


Kako vam se čini ovaj manikir?
 
PozZz
 
Marry
 



6 коментара :