8. 12. 2016.

Matching manicures - V manicure



U poslednje vreme često nosim V manikir. Ovaj put za uskladjene manikire sam se odlučila za diskretniju varijantu. Mnogo volim MoYou Holy shapes 03 pločicu pa sam je koristila i za ovaj manikir. Za podlogu sam odabrala dva Morgan Taylor laka i to Mint chocolate chip i Shock therapy. Prvo sam mazala dva sloja Mint chocolate chip pa sam zatim trouglastim kozmetičkim sundjerom radila gradijent sa oba laka. Zatim sam dodala sloj  nadlaka sa crnim i belim šljokicama - L'oreal Top Coat Confettis. Na kraju sam pečatirala V motiv uz pomoć providnog pečata i belog pečatnog laka Konad white. 
Matirajući nadlak odlično ide preko šljokica a ja sam koristila China Glaze Matte Magic





Obavezno pogledajte šta su ostale devojke spremile ove nedelje:



PozZz

Marry


9 коментара :