1. 12. 2016.

Glossip lakovi za nokte


Ovog proleća nam je u Beograd došao novi italijanski brend - Glossip Milano. Prvo što sam potražila u radnji kao prava lakoholičarka su naravno lakovi za nokte. Kod nas su se u ponudi našle (čini mi se) dve linije lakova i to jedna klasičnih boja veće zapremine i linija lakova od 5 ml koja je meni bila daleko interesantnija. 

Glossip nail lacquer linija lakova od 5 ml ima oko 70 lakova raznih boja, nijansi i finiša a kod nas je stigla možda trećina. Bez obzira na manji izbor boja u našim radnjama postoji dosta zanimljivih lakova vrednih pažnje. Ono što je karakteristično za sve lakove je brzo sušenje i laka aplikacija. Četkica je ravno sečena i optimalne je debljine pa se lakovi lako i brzo nanose bez naknadnog popravljanja. Baš onako kako ja volim. 

Cotton Candy je lak koji mi je najviše privukao pažnju. Iako imam puno mint nijansi (kad sam poredila sa ostalim lakovima koje imam :P ) mogu da kažem da nemam ništa slično. Svetlo zelene je boje ispunjen nešto krupnijim plavim sedefom. Može se tu naći i po mrva sedefa još nekih plavih i roze nijansi i sve zajedno ovaj lak čine posebnim. Nešto je redje formule pa su za potpunu pokrivenost potrebna tri sloja. Nema visok sjaj pa su mu sloj-dva nadlaka neophodni jer se vremenom slegne. 




Blue Paradise je srednje plavi sedefasti lak sa plavim i srebrnim sedefom. Po malo naginje ka frost završnici pa se po negde mogu videti tragovi četkice. Kad se osuši na noktma je mrvu tamniji nego u bočici. Dva sloja su potrebna za punu boju na noktima. 





Witch Purple je predivna tamno ljubičasta - šljivasta nijansa.Na prvi pogled deluje redje ali su dva sloja sasvim dovoljna da bi se dobila boja kao u bočici. Prepun je plavog sedefa i to ga izdvaja iz mora sličnih nijansi. Iako nije bio moj prvi izbor jedan je od mojih favorita. Nadlak mu je neophodan kako bi plavi sedef još više došao do izražaja. 





Cosmos je poslednja nijansa koju sam isprobala. Mislila sam da je ovo jedan od već vidjenih lakova jer su mnogi brendovi odavno imali u ponudi nešto slično ali to ipak nije tako. Lak je u osnovi crn. Ispunjen je krupnim i sitnim zlatnim sedefom koji laku daje dubinu i izgled baš poput kosmosa ili zvezdanog neba. Na noktima deluje veoma otmeno i moja je preporuka svim ljubiteljkama crnih lakova za nokte. Dva sloja su sasvim dovoljna. Ima visok sjaj.




Ovi lakovi su trenutno na sniženju i koštaju 149 rsd. Možete ih kupiti na tri različite lokacije u Beogradu i to u Merkator centru, Immo centru i Čika Ljubinoj ulici. 
P.S. Ovi lakovi su 5free. 

Da li ste se već upoznali sa Glossip lakovima i imate li favorite?

PozZz

Marry



3 коментара :