3. 4. 2015.

Matching manicures - Gradient


Konačno se pridružujem ovonedeljnim uskladjenim manikirima. Ovu temu smo imali već nekoliko puta što mi je drago jer se inače ne setim da malo isprobavam ovu tehniku.
Ovaj put sam se odlučila za pastelni neon gradijent jer je konačno došlo proleće i nadam se uskoro i lepom vremenu.
Koristila sam China Glaze Spring in my step , China Glaze Sun of a peach i novitet iz ovogodišnje letnje kolekcije Electric nights - China Glaze Violet-vibes.
Prvo sam namazala Spring in my step u dva sloja, nosila ga jedan dan na noktima pa sam sutradan nadogradila manikir koristeći još Sun of a peach i Violet-vibes. Obzirom da su svi lakovi mat i polu-mat završnice manikir je ispao blago teksturisan što mi se baš dopalo.






Obavezno pogedajte i manikire ostalih ovonedeljnih učesnica uskladjenih manikira -


Da li vam se dopada ovaj koktelčić na noktima?

PozZz

Marry

38 коментара :

  1. Šta god uradila tvoji nokti su, jednom rečju, čisto savršenstvo, milina za gledati! Dopada mi se ljubičasti, kao što i rekoh onomad na Instagramu :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! :)
      Ljubicasti je must have ove sezone i ja cu ga rado nositi. Taman sam kupila i patike u slicnoj nijansi. :D

      Избриши
  2. Manikura je vrh! Volim gradijent inace a u tvojoj izvedbi je fenomenalan. Odusevljena sam izborom nijansi :-) bas mi se dopadaju cg neon nijanse, mada teksturom i nisam najzadovoljnija

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga Dz.! :) Nisam neki strucnjak za gradijent i nadam se da cu se vezbom popraviti uskoro. ;)
      CG neonci jesu zahtevniji. Imam par koji zaista imaju savrsenu formulu za razliku od nekih.

      Избриши
  3. Predivna kombinacija boja. Čekat ću da malo dobijem boje pa ću si napraviti nešto slično :)
    Mislim da će ići super uz preplanuli ten!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! :) Veruj mi da ne moras da cekas osim ako nisi bas bela kao sir.
      Neonci imaju tu moc da ten cine tamnijim, bar se meni tako cini.

      Избриши
  4. super bojice, odlično izgledaju zajedno :D

    ОдговориИзбриши
  5. Odlična ti je kombinacija i dopada mi se kako je prelaz diskretan, a opet jasno vidljiv.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Cajo! :) Volela bih da je prelaz diskretniji ali izgleda da moram jos da vezbam.

      Избриши
  6. Odlično je! I izgleda kao da je teksturisano sve, tako manikir izgleda još zanimljivije :)

    ОдговориИзбриши
  7. predivne boje, rave ljetne, podsjeća me na koktele :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Tina! :)
      Ovo bi mogao da bude Tequila sunrise sa malo ljubicaste. :D

      Избриши
  8. Wau kakva krasna manikura! *.* Priziva ljeto :D

    ОдговориИзбриши
  9. Wow prekrasni gradient <3 Jako mi se sviđaju korišteni lakovi :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Sanela! :) Drago mi je sto ti se dopadaju lakovi jer i ja mnogo volim.

      Избриши