13.04.2015.

KBShimmer Totally Tubular


Ovo je verovatno jedan od lakova za koji bi svi rekli da je tako ja. Vesele je boje, prepun je šljokica i šta mi više treba?! 
KBShimmer je indie brend lakova za nokte, kozmetike za ruke, nokte i negu tela. Imaju predivne lakove za nokte koji su vrlo originalni. Sa njihovog sajta se lakovi mogu poručiti samo ukoliko živite na području SAD a za nas ostale je tu sajt Harlow&co. Lakovi u proseku koštaju 9.5 USD. 
Totally Tubular je izašao u okviru letnje kolekcije za 2013 godinu. Svetlo tirkizne je boje i gelaste osnove prepune šljokica raznih boja i oblika. U pink boji ih ima najviše čini mi se. Najveće su okrugle pink a ima ih još u tri veličine. Tu su još tamno plave šestougaone, tirkizne, po neka roze igličasta i najsitnije srebrne holografske. Ima ih taman toliko da lak lepo izgleda a da nije pretrpan i previše šaren. 
Meni su bila potrebna dva sloja laka dok bi nekome sa dužim noktima verovatno bio potreban i treći sloj za punu pokrivenost.Ne suši se  glatko pa je potrebno namazati bar dva sloja nadlaka da bi se izravnalapovršina noktiju. Ja sam mazala jedan sloj Poshe brzosušećeg nadlaka i ubrzo posle toga sam fotografisala nokte. 
Maže se vrlo ujednačeno i šljokice nije potrebno loviti po bočici. Suši se prosečnom brzinom. 










Sve fotografije su snimljene na suncu sem pretposlednje koju sam letos uslikala u nekom klubu pod black light svetlom. Na svim fotografijama imam dva sloja laka i jedan sloj Poshe brzosušećeg nadlaka.

Da li vam se dopada ovaj lak?

PozZz

Marry

34 коментара :

  1. JAO KAKO JE PREDOBAR!!!!!!!!!!!!!! Nokti su jos bolji sa njim!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoooo! :D Zaista je savrsen. Steta sto nije moj.

      Избриши
  2. Jako je lep, samo što se nekako uvek ježim od skidanja ovakvih lakova :D Ali totally worth it :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! :) Meni od otkrica folije vise nista ne predstavlja problem. :D

      Избриши
  3. Predobar je. I nijansa i sveeee. Uživam u takvim lakićima. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Amila! :) I ja isto obozavam vakve lakove samo su ovde na nasim prostorima prava retkost. :(

      Избриши
  4. Одговори
    1. Hvala puno! :) Imala sam srece da se druzim sa njim. ;)

      Избриши
  5. Одговори
    1. Hvala puno! :) Meni su njhovi lakovi fantazija. <3

      Избриши
  6. prelep je, baš su odlično uklopljene boje!

    ОдговориИзбриши
  7. Uh, kakav paketic od laka! :) a jos i tebi savrseno pristaje! ;*

    ОдговориИзбриши
  8. Savršena bazna boja, savršene šljokice - ujedno savršen, šta više reći. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se u potpunosti sa tobom. ;) Meni se jako dopada sto ima ove okrugle sljoke.

      Избриши
  9. Thanks for sharing the wonderful article. I'm glad your article's very interesting to read, and also helped me tremendously in the development of my thinking for the future. I hope you will continue to meposting articles of interest, because I really like with your thoughts.

    ОдговориИзбриши