14. 6. 2017.

Purple & orange gradient

Jeste li se uželeli nail art-a? Ja jesam. Evo jednog prilično jednostavnog a opet zahtevnog jer treba malo više vremena za izradu. Za početak sam na sve nokte namazala beli lak China Glaze Blanc out (znam da se ne vidi al tu je negde ispod). Zatim sam trouglastim kozmetičkim sundjerom koji sam prethodno nakvasila i dobro iscedila radila gradient. Za gradient sam koristila sledeće lakove: China Glaze Sun of a peach, China Glaze Violet vibes i China Glaze Creative fantasy
Na ovaj narandzasto ljubičasti gradijent sam dodala tanak sloj holo topera China Glaze Fairy dust. Kad se nadlak dobro osušio pečatirala sam motiv krugova sa MoYou nails 400 pločice . Na kraju sam dodala i sloj Poshe nadlaka (posle fotografisanja naravno :D). 





Većinu lakova koje sam koristila možete pronaći kod ovlašćenih distributera Alexandar cosmetics-a širom regiona a spisak možete pogledati OVDE . Ja ih obično kupujem na Sajmu kozmetike i u Beocosmetics-u na Novom Beogradu po ceni od 498 rsd/14 ml.

PozZz

Marry

2 коментара :