24. 7. 2016.

Morski nokti - Beach nails


Ne znam kako vi ali ja svake godine pre nego što krenem na odmor imam istu nedoumicu. Koji lak namazati na nokte? Naravno da francuski manikir ne dolazi u obzir kao ni dosadni crveni lak jer je to klasika sa kojom se ne može pogrešiti. Put some color on your nails! Leto je i vreme je za boje i lude manikire. Pa kad ćete ako ne sada?
Predlažem vam na izgled komplikovan ali veoma jednostavan manikir koji možete brzo napraviti. Sve što vam treba je nekoliko lakova za nokte. 
Ja sam za ovaj manikir iskoristila Essence Wild white ways, A England Saint George, Zoya Dream, Color line 105, China Glaze Keepin it teal, OPI I sea you wear Opi. 




Prvo sam na sve nokte namazala dva sloja kreč belog Essence Wild white ways. Zatim sam na mekani pečat nanela po malo od svakog laka, onda sam tapkala po papiru da bi se boje malo sjedinile a zatim sam pečat prislanjala na nokte dokle god nisam dobila željen otisak. Postupak se ponavlja koliko je god puta potrebno dok svi nokti ne budu dobili izgled tirkizne i plave morske vode. Kada se manikir malo prosušio dodala sam jedan sloj China Glaze Keepin it teal koji je lepo sjedinio sve boje i dao manikiru dubinu. Ukoliko nemate mekani pečat koji bi mogli da iskoristite može poslužiti i parče plastične kese ili celofana. Samo dobro zaštitite kožu oko noktiju kako ne bi više vremena proveli u čišćenju haosa.
Pošto su ovo ipak morski nokti ( a kakvo je to more bez palmi?) dodala sam i motiv palme sa pločice MoYou nails 307. Palme se mogu veoma lako i nacrtati ukoliko nemate ovakvu pločicu. Na kraju sam dodala još jedan sloj brzosušećeg nadlaka.




P.S. Na isti način sam nalakirala i nokte na nogama. ;) 

PozZz

Marry


4 коментара :