18. 3. 2015.

China Glaze Meet me under the stars


China Glaze Meet me under the stars je deo novogodišnje kolekcije za 2014 godinu - Twinkle. Kolekcija se sastoji od 12 lakova različitih boja i završnica. Što se mene tiče ovaj lak je i najzanimljiviji u celoj kolekciji jer nemam ništa slično. 


*fotografija je preuzeta sa chinaglaze.com
Lak ima prozirnu gelastu osnovu tamno sive boje sa primesama plave. Plavu boju ja primećujem samo u bočici i na mojim fotografijama. Ispunjen je veoma sitnim srebrnim i nešto krupnijim crnim šljokicama koje se odlično uklapaju. 
Za potpunu pokrivenost noktiju potrebna su bar dva sloja. U prvom sloju se maže neravnomerno i prilično prozračno  dok se drugim slojem sve lepo poravna i ispuni. Moji nokti nisu dugi pa su mi dva sloja (jedan tanji i drugi deblji) sasvim dovoljna. Brzo se suši. Nije gladak na dodir ali nije ni preterano hrapav pa ko želi može mu dodati sloj brzosušećeg nadlaka za visok sjaj. Meni se dopada kako izgleda sam pa mu nisam dodavala ništa na kraju. 





Sve fotografije su snimljene na suncu i na svakoj imam dva sloja laka bez nadlaka. 

China Glaze lakove možete naći kod  distributera Aleksandar cosmetics-a širom Srbije po ceni od 498 rsd za 14 ml laka. 
*Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam na poklon od uvoznika Alexandar cosmetics i to nije uticalo na moje mišljenje o njemu.
Da li Vam se dopada?

PozZz

Marry

22 коментара :

  1. Одговори
    1. Hvala! :)
      Ja sam danas prvo samo htela da ga svocujem pa kad sam videla koliko je lep nije mi se skidao.
      Skroz je elegantan na noktima.

      Избриши
  2. Prelep lak :)
    Bas volim taj njihov mikro gliter.

    ОдговориИзбриши
  3. Savrsena nijansa, odavno nisam nosila lakove sa sljokicama, a ovaj mi se bas dopada. :D

    ОдговориИзбриши
  4. Kako je neobican i tako lepo svetluca <3

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман19. 3. 2015. 07:54:00

    Volim njihove sljokice ovog tipa, bas ih dobro odrade. Neobican je skroz, dopada mi se!

    ОдговориИзбриши
  6. Inace ne volim lakove sa sljokicama ali ovaj mi se jako dopada. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Одговори
    1. Hvala! :) Bas sam zadovoljna formulom i kvalitetom. Nosila sam ga dva dana bez baze i nadlaka i prosla sa minimalnim ostecenjem posle pranja kose. Nije mi ostetio nokte a ni obojio.

      Избриши