10. 7. 2017.

Poredjenje mint lakova



Obzirom na broj mint lakova koje imam rešila sam da napravim malo poredjenje pa možda nekom bude i od koristi. 
Do skoro sam govorila kako više volim mint lakove koji naginju ka zelenom tonu od onih koji su više plavi sve dok nisam kupila China Glaze Too much of a good fling. Malo sam se dvoumila dok ga nisam kupila jer sam već imala dosta mint lakova ali se nisam pokajala. Prvo sam ga poredila sa China Glaze For Audrey  - jednim od najkvalitetnijih lakova moje male plave kolekcije. Kao što možete videti na slici ovo su dva potpuno različita laka. I jedan i drugi imaju odličnu formulu, dvoslojci su i moja su topla preporuka. For Audrey imam bar 5 godina i nije se ni malo promenio. Potpuno je isti kao i kad sam ga kupila. 


U grupu plavičastih mintaća bih svrstala i Kiko 389 Mint milk. Ovo je jedan od najkvalitetnijih lakova iz ove porodice a verovatno i najkvalitetniji Kiko lak koji imam. Dvoslojac je mada je mrvu zahtevniji za mazanje. Prilično je gust pa verovartno zbog toga. Ima visok sjaj i drečav je na noktima. Tamniji je od Too much of a good fling. 
Anna Gorelova by Dance Legend Nevod  je jedan od najlepših mint lakova koje imam. Iako me je razočarao što je toliko redak (troslojac je) ipak mi je drago što ga imam jer ga sitne zlatne ljuspice čine posebnim i izdvajaju ga iz mora sličnih lakova. 


Flormar 424 je moj prvi mint lak. Naginje ka zelenom tonu. Nekada nam je on bio jedini izbor jer pre 6-7 godina mint lakovi nisu bili ovoliko popularni kao danas. Ranije sam tvrdila da je odlične formule ali sad mogu da kažem da je lak prilično redak. Da, posle svih ovih godina nije se zgusnuo. Četkice i drške Flormar lakova mi se ni malo ne dopadaju i odavno sam baš zbog toga prestala da ih mažem. Nezgodne su mi za držanje a kako imam daleko lepših mint lakova ovaj je otišao u zaborav. Dobra stvar je što je jeftin i lako dostupan pa će mnogima biti odličan izbor.


Bourjois so laque glossy 09. Ciel mon vernis je verovatno najgori mint lak ikad. Ne kupujte ga koliko god da košta jer je pravo razočarenje. Grozno se maže, redak je i nepigmentovan i sve ono što lak tog cenovnog ranga ne treba da bude. Sporo se suši. Jedino što je lepo kod njega je pakovanje i boja. 
China Glaze Re-fresh mint je pravi mint zelenko. Ovo je nijansa koja mi prva padne na pamet kada pomislim na mint boju. Verovatno zato što su mi prva asocijacija uvek bile žvake sa ukusom mente. Još jedan savršeni China Glaze lak sa kojim nećete pogrešiti. Odlične je formule, lagan je za mazanje i postojan je. Meni je dovoljno. 
Moran Taylor Mint chocolate chip je takodje zeleni mintać. Na žalost ne može se više kupiti u Srbiji ali je tu radi poredjenja. Nešto je zahtevnije formule ali je dvoslojac. Nadlak mu je neophodan. 

Ok, neki od ovih lakova nisu baš baš mint ali su dovoljno slični da ih stavim u ovu kategoriju radi poredjenja. Moji favoriti su Mint milk, Too much of a good fling i Re-fresh mint i njih svima preporučujem. Kiko je povukao iz prodaje svoju standardnu postavu lakova i zamenio je linijom Smart fast dry koja je i manje zapremine. Sva sreća pa se Mint milk može pronaći u liniji Power pro. 

Koji je vaš favorit?

PozZz

Marry

2 коментара :

  1. Jao, moji omiljeni latnji lakovi <3 ! Imam ih nekoliko, počevši od GR Rich Color 44, preko Bourjois Blue no blues, KIKO 389 ( koji još nisam mazala, a smorila sam dete da mi ga kupi dok je bio na ekskurziji u Italiji :) ) , pa do DEBORAH Gel Effect 13 i CG Kinetic Candy, koji kupih pre neki dan, a koji jaaako podseća na CG Too much of a good fling :) ..Upravo sam namazala Rimmel Rita Ora Hint of mint, na veštačkom osvetljenju deluje divno, ali je redak pa su potrebna tri sloja :(.
    Jako retko komentarišem, ali svaki put moram da pomenem kako su ti divni nokti <3 .. zavidim u najpozitivnijem smislu te reči ;) .

    ОдговориИзбриши