29. 6. 2017.

China Glaze green neon mani



Zelene neonce nisam nosila odavno pa je bio red da ih malo aktiviram tokom ovih vrelih letnjih dana. 
China Glaze Lime after lime je deo prošlogodišnje letnje kolekcije Lite brites. Ovo je zaista odlična letnja kolekcija iz koje sam sakupila čak pet lakova. O nekima sam već pisala ( Lip smackin good i What I like about blue ) a o nekima ću tek pisati. 
Kao što i sam naziv kaže ovo je limeta zelena boja ali u neon verziji. Nije krečast niti komplikovan za mazanje.
I ovaj kao i prethodna dva laka iz kolekcije ima odličnu formulu. Potrebna su dva normalna sloja za puno pokrivanje. Ne suši se mat već se ponaša kao krema. Brzo se suši. Mazala sam ga preko China Glaze Ridge filler baze.
Pored limetice na domali i srednji prst namazala sam beli lak China Glaze Blanc out  a zatim sam preko njega nanela jedan tanji sloj China Glaze Can I get an untz untz šljokičastog topera iz letnje kolekcije za 2015 godinu Electric nights. Toper se sastoji od sitnih zelenih, plavih i ljubičastih šljokica u zelenkastoj prozirnoj bazi. Na noktima ne primećujem tu zelenu boju iako na prvi pogled deluje u bočici da će dominirati na noktima. Šljokica ima dosta i nije ih potrebno "pecati" niti posebno rasporedjivati po noktima. 






Sve fotografije su snimljene direktno na suncu. Na noktima imam i jedan sloj Poshe brzosušećeg nadlaka.
Lime after lime i Can I get an untz untz su trenutno na velikom sniženju na sajtu www.alexandar-cosmetics.com i možete ih poručiti za samo 190 rsd/14ml. Poštarina je oko 230 rsd za Beograd. 
Da li vam se dopada ovaj manikir?


PozZz

Marry

2 коментара :