1. 11. 2016.

Anna Gorelova by Dance Legend - Невод


Svetlo plave i tirkizne nijanse sam često nosila ovog proleća i leta. Posebno sam volela Kiko Mint milk i China Glaze What I like about blue. Negde pred sam kraj leta do mene je došao lak koji mi je bio na nekoj skrivenoj listi želja. Deo je letnje kolekcije Anna Gorelova by Dance Legend 2015 Лето.  Zaista nisam mislila da ću doći do ovog primerka i srećna sam što je deo moje kolekcije. 
Nisam učila ruski jezik pa ću se osloniti na Google translate (možda je to loša ideja) i reći kako je lak dobio naziv po ribarskoj mreži. 



Ovo je svetlo plava krema obogaćena zlatnim ljuspicama koje nisu upadljive ali ih ima sasvim dovoljno kako bi laku dale poseban efekat poput  zlatnih ribica u nebo plavoj vodi. Vrlo je redak i za potpunu pokrivenost nokta potrebna su tri tanka sloja. Lako se maže i brzo suši. Nema visok sjaj pa mu je nadlak neophodan. Postojan je na noktima i lako se uklanja. Ne boji nokte. 




Jeste li i vi ludi za mintaćima kao i ja?

PozZz

Marry

5 коментара :