17. 10. 2016.

Matching manicures - Leaves

Na red je došao još jedan uskladjeni manikir. Trebalo bi da bude pravi jesenji jer je tema lišće ali... Ja ne volim jesen niti jesenje boje poput 101 nijanse narandžaste i braon pa je moje lišće potpuno u Raveland fazonu - ljubičasto.  Nadam se da će vam se dopasti moj odgovor na temu.

Za početak sam iskoristila mint podlogu koju sam imala par dana na noktima - L'oreal Color Riche Mint glace. Zatim sam neprecizno nanela sloj jednog od najlepših "flejkija" ikad - NfuOh 51. Mestimicno sam na sve nokte nanela po malo Alessandro Heavy Metal Rock it baby! i ILNP Supernova. Na kraju sam pečatirala motiv lista sa Born Pretty Store pločice BP-96 uz pomoć dva BPS laka za pečatiranje - ljubičastog 08 i  svetlo plavog 09. 





Pogledajte šta su ove nedelje spremile ostale devojke: 




PozZz

Marry

8 коментара :