13. 12. 2015.

Matching manicures - Candy cane



Sunce nam se konačno pojavilo na kratko pa sam uspela da se pridružim ovonedeljnim uskladjenim manikirima. Ovaj put je došla na red još jedna praznična tema inspirisana lušama (preslatkim lizalicama) - Candy cane
Nisam mnogo odstupila od prošlogodišnje ideje kada sam radila water marble - manikir napravljen pomoću vode. Ovaj put sam water marble radila samo na dva nokta i to uz pomoć China Glaze White on white i Ahoy. Na ostale nokte namazala sam dva sloja China Glaze Ahoy jagodičaste nijanse prepune sitnih staklenih šljokica koje ovaj lak čine veoma raskošnim. Zatim sam na domali i srednji nokat pečatirala motiv luše  sa Born Pretty Store BPL- 023  pločice belim pečatnim lakom (Konad). 
Na kraju sam dodala i jedan sloj Poshe brzosušećeg nadlaka.



Pogledajte šta su nam spremile i ostale devojke - 



PozZz

Marry

22 коментара :

  1. Baš sam se pitala da li će neko imati celu lušu na noktima i drago mi je što si se dosetila da pečatiraš taj motiv.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Malo je falilo da ih imam na svim noktima al ipak me nije mrzelo da uradim wm. ;)

      Избриши
  2. Dopada mi se. I sama sam htela da pečatiram motiv celog slatkiša ali nemam ni jednu takvu pločicu. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) Letos sam narucila tu plocicu sa motivima raznih slatkisa i opremila se na vreme.

      Избриши
  3. Sto su slakti, Marry <3 <3 <3
    Mnogo mi se svidja taj CG lak :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Maki! :* Tacno sam znala da ce se tebi dopasti. Ahoy je jedan od must have CG lakova. Meni ne stoji nesto al mi tako posluzi po nekad za neki nail art. Ima savrsenu formulu.

      Избриши
  4. Odlicno ti je ispalo pecatiranje (iako je print veoma delikatan), a ovaj China Glaze lak je veoma lep.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! :) Ahoy sam kupila zbog silne pomame za njim iako nije moja boja. :\

      Избриши
  5. predivna je, boje bas po mom gustu, odlični motivi, super

    ОдговориИзбриши
  6. Predivni novogodisnji manikir :) Zaljubih se :)

    ОдговориИзбриши
  7. Mnogo mi se dopada! :) Baza ispod lizalica se savršeno uklapa sa pečatiranjem.

    ОдговориИзбриши
  8. uf kako zavidim na watermarble dijelu manikure *.*
    krasno složeno, apsolutno mi se sviđa :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Zana! :) Ma wm je bas lak samo treba pronaci lakove koji se slazu u vodi.

      Избриши
    2. ma nemoj mi reći da je wm lako napraviti, možda tebi, ali meni ne ide i ne ide... nije problem u lakovima, već u mojim smotanim rukama ;)

      Избриши
  9. Ahoy baš sočno izgleda :D
    Odlično je ispalo Marry!

    ОдговориИзбриши