06.11.2015.

Paunovo pero


U prethodnom postu sam pisala o Opi Black cherry chutney i evo ga sad malo nadogradjenog pošto ove nedelje nemam vremena za učestvovanje u uskladjenim manikirima. Iskoristila sam motiv pločice sa jesenjim motivima - Born Pretty Store image plate BP-19. Pečatirala sam motiv klasa (a možda i nije klas :D) multihrom lakom Depend Peacock shades i tako imitirala izgled paunovog pera. Lakovi iz ove kolekcije su zaista odlični za pečatiranje i ko zna kad bih ja to otkrila da mi nije bilo Caje. Na kraju sam zalepila kameleon cirkone sa malo brzosušećeg laka. Obično cirkone i nitne lepim super lepkom i to bi preporučila i vama ako želite da vam oni duže stoje na noktima. Ovi su dosta veliki pa ih nadlak nije dugo držao a i kućni poslovi im uopšte nisu išli u prilog. 





Ukoliko vam se dopadaju ovi cirkončići Shiny Color Nail Art Studs* možete ih poručiti sa sajta Born Pretty Store OVDE po ceni od 3,09 usd uz besplatnu poštarinu za Srbiju. 
Ima ih dosta u pakovanju i to veličine od 2 do 4mm. Možete tom prilikom iskoristiti i moj kod za 10% popusta - MJH10. 

*Predstavljeni proizvod sam dobila u svrhu recenzije sa sajta Born pretty store i to nije uticalo na moje mišljenje o njimu.
Kako vam se čini?

PozZz

Marry

20 коментара :

  1. Ti štrasići mi nešto nisu po volji, ali zato si perca divno uklopila.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Strasici su morali da se nekako iskoriste. :D Hvala Cajo. :)

      Избриши
  2. Meni kamnecici dodaju malo onog "bling" efekta. Lepo je..

    ОдговориИзбриши
  3. Pa vau! Svaka čast zaista, vrlo lepo izgleda :)

    ОдговориИзбриши
  4. Kako dobro izgleda. Sviđa mi se perje, a i cirkoni fino deluju, mada možda bi bili nosiviji da su manji. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Slazem se da su manji definitivno nosiviji al eto po nekad se mogu nositi i ovi vec. Ne mora svaki manikir da traje nedelju dana. :)

      Избриши
  5. Анониман19.11.2015. 12:38:00

    Izasla mi ova slika na instagramu, samo sam preletela i pomislila da je u pitanju neki strani profil :)
    Odusevih se kad videh na fbu da si ti zapravo =)
    prelepo je!

    ОдговориИзбриши