16. 3. 2015.

Matching manicures - Spun sugar


Konačno sam uspela da se pridružim uskladjenim manikirima. Ovonedeljna tema nam je spun sugar nail art, inspirisana izvlačenjem niti karamelizovanog šećera. Ova tehnika je veoma jednostavna i mislim da nema osobe koja ovo ne bi mogla da napravi.

Ja sam kao osnovu koristila lak koji sam već imala par dana na noktima - Essie Style cartel o kome sam pisla OVDE. Za končiće sam koristila China Glaze Grass is lime greener o kome sam pisala OVDE
Za početak sam oko noktiju kao zaštitu od laka namazala malo lepka za drvo na vodenoj bazi - Drvofix
O tome je nešto više pisala Žana pa bacite pogled OVDE. Odlična je zamena za razne proizvode namenjene za zaštitu kože oko noktiju koji su se u posednje vreme pojavili ( nama su naravno ovde nedostupni) i košta samo 120 rsd za pakovanje od 200g. Možete ga pronaći u svakoj farbari. Želim samo da napomenem da ne zaboravite da lepak mora biti isključivo na vodenoj bazi da ne biste slučajno zalepili prste. 
Na plastificiranu karticu sam nanela nekoliko kapi zelenog laka i sačekala malo da počne da se zgušnjava. Kad se lak dovoljno zgusnuo da iz njega mogu da se izvlače niti tankom tačkalicom sam počela da ih nanosim na lak. Što je lak gušći niti će biti tanje i lakše će se razvlačiti.
Na kraju kad sam završila sa svim noktima skinula sam lepak na kom je ostalo 99.9% laka i premazala jednim slojem brzosušećeg nadlaka Aura Jelly top coat




Zadovoljna sam manikirom obzirom da sam ga radila prvi put. Sve fotografije su snimljene na suncu. 
Obavezno pogledajte šta su smisle devojke koje su učestvovale u ovonedeljnom uskljadjenom manikiru - 



Da li ste probali ovu tehniku?

PozZz

Marry

28 коментара :

  1. Svidja mi se kombinacija boja, super je ispalo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! :) Zelena boja mi je prva pala na pamet kad sam birala koji cu preko.

      Избриши
  2. fantastična kombinacija boja, super izgledaju skupa :D
    mislim da će u regiji naglo porasti prodaja drvofixa, vidim da smo se sve bacile na njega ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znala sam da ce se tebi svideti. ;) Hvala puno! :)
      Ja sam Drvofix kupila pre jedno tri nedelje ali sam ga tek danas prvi put upotrebila. Zaista sam odusevljena koliko je dobar.

      Избриши
  3. Kombinacija boja! Uvijek me to odusevi kod tebe, toliko je efektna da sam bez rijeci!

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo mi se sviđa kombinacija boja koju si odabrala, a i izvedba ti je savršeno uspela.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Cajo! :) Usla sam u stos posle par noktiju. :D
      Malo je nezgodno raditi desnom tj vama desnjacima levom.

      Избриши
  5. Poludjela sam za ovim manikurama i tacno cu pokusati ovo!!! Previse mi se svidja!!!!!!!!!!!!


    <3

    :D

    ОдговориИзбриши
  6. Zanimljiva kombinacija boja! <3
    Osobno se nikad ne sjetim upariti plavu i zelenu...

    ОдговориИзбриши
  7. Moram i ja da pohvalim kombinaciju, stvarno je odlična. A China Glaze je pravo zeleno savršenstvo. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Marija! :) Bas mi je drago sto ti se svidja zelenko jer ga i ja volim.

      Избриши
  8. Posle ovoga kombinaciju zelene i plave gledam drugim očima :D Savršeno je ispalo kombinovanje ove dve boje!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Jovana! :) Ja sam od uvek volela kombinaciju te dve boje. ;)

      Избриши
  9. Nisam probala ovu tehniku, moracu uskoro, nokti ti izgledaju savrseno. :D

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман21. 3. 2015. 15:27:00

    Looks very cool! :)

    ОдговориИзбриши