17. 1. 2015.

Zoya Carter


Ljubičasta boja mi je od uvek bila omiljena pa tako i ljubičasti lakovi iako u kolekciji imam više plavih.To je zbog toga što sam vrlo izbirljiva kada su nijanse u pitanju. Kako mi je Sephora Voodoo doll omiljena ljubičasta krema, Dance Legend Cosmic rainbow omiljeni ljubičasti lavanda holos  tako mogu da kažem da mi je Zoya Carter najlepši teksturac i lak sa šljokicama uopšte. Moja potraga za savršenim ljubičastim lakom je završena. 
Zoya Carter se pojavila u okviru jesenje Zoya Pixie dust kolekcije za 2013 godinu a nama je stigla tek na proleće 2014. Dugo smo je čekali ali je vredelo.

Ovo je teksturni lak tamno plave osnove sa primesama sive boje prepun fuksija šljokica. Nisam ljubitelj pink boje ali volim fuksiju koja je negde na granici izmedju pink i ljubičaste (može se reći da je to ljubičasta nijansa crvenog podtona). 
Za punu pokrivenost potrebno je naneti dva sloja i to prvi tanji a drugi deblji. Suši se prosečnom brzinom i potpuno je mat završnice.






Šljokice tako dobro svetlucaju na suncu da se stiče utisak da su višebojne. Na svim fotogrfijama imam dva sloja laka i nemam nadlak. Sve fotografije su snimljene na suncu osim prve i poslednje. 

Zoya lakove možete naći  u radnji salonske opreme Ultrasun u Gandijevoj 99v na Novom Beogradu po ceni od 950 rsd za Pixie dust liniju lakova dok su ostali Zoya lakovi 853 rsd za 15ml laka.

P.S. Ako na listi želja imate Zoya teksturce požurite sa kupovinom jer ih je Zoya izbacila iz ponude i više se neće proizvoditi.

Imate li omiljeni teksturni lak?

PozZz

Marry


43 коментара :

  1. Jesam li ja blesava ili je pozadinska boja bloga bila drugacija do pre neki dan? :) Meni su ljubicasti dominantni u kolekciji i koliko god da sam ih kupovala ni za jedan nisam mogla da kazem da je to TA ljubicasta, ili su previse tamni ili plavi ili vuku na roze samo izvoljevam :D Skoro sam videla ovaj lak i odusevila se, ali rekoh ja da dam toliko para za lak?!?! A onda sam saznala da povlace kolekciju i resila sam da kupim sebi poklon za Novu godinu. Moram da priznam da se nisam pokajala uopste! Tih dana sam samo buljila u nokte i zalila sto nema sunca, cim je granulo mazala sam ga opet :))) Dopali su mi se i plavi i zeleni, moram da nadjem opet neki povod da opet sebi kupim poklon :) Pored ovoga obozavani mi je gr holiday 58

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisi. :) Juce sam menjala pozadinu. Ona stara mi je dosadila. I ovu cu verovatno promeniti cim nadjem neku bolju. Ovo je samo privremeno resenje. ;) Stvarno su retki dobri ljubicasti lakovi. Imam priliku da isprobam svasta od najjeftinijih do najskupljih brendova i retko koja nijansa me zaista odusevi i bojom i formulom. Mislim da je Zoya pionir kada su ljubicasti lakovi u pitanju. Zaista se ni jedan brend ne trudi toliko. GR holiday 58 sam kupila cim se pojavio i bas sam ga pre neki dan stavila u kutiju za odstrel. Na meni je vise bordo nego ljubicast i to mi se uopste ne dopada.

      Избриши
    2. Mislim da on i jeste vise bordo, meni se dopada to sto je tako saren. Izasao je skoro da kazem donekla slican avon stardust polished plum koji mi na netu deluje ljubicastiji, cekam da bude na popustu pa da ga isprobam

      Избриши
    3. Pa da. Zato mi to nije to. Nekako mi ne leze te nijanse mada je lak svakako divan. :) I ja bih da probam taj Avonov! Deluje mi bas lepo.

      Избриши
  2. Divan je. Imam ga, ali jednostavno još ga nisam ni probala. A htela sam da poludim dok ga nisam kupila :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) Isto tako i ja. :D Nisam imala mira dok ga se nisam dokopala.

      Избриши
  3. Анониман18. 1. 2015. 10:36:00

    Slike su ti cisto savrsenstvo!

    ОдговориИзбриши
  4. Jesi li pozadinu bloga uklapala prema laku? :D Divno se slažu.
    Carter je prelepa i baš ide uz tebe.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahaha! Jesam. Provalila si me. :D Od sad cu tako za svaki post. :D
      Hvala puno! :)

      Избриши
  5. Zoya vise nece proizvoditi teksturne lakove? Zasto? :( Kada sam bila u Ustra sun-u (par dana pre Nove godine) dobili su nove Pixie Dust lakove, a oni takodje spadaju u teksturne i nista mi nisu rekli po tom pitanju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam sigurna zasto ali su to objavili pre nekoliko nedelja na zvanicnom Zojinom sajtu. Sto se mene tice sa ovom kolekcijom za jesen 2013 dostigli su maksimum i nije bilo potrebe da izbacuju naredne Pixie dust kolekcije. Na trzistu je doslo do zasicenja i verujem da teksturni lakovi polako odlaze u zaborav. Ultrasun prodaje mnogo skuplje proizvode i nije im akcenat na lakovima sto je i logicno. Jednostavno nemaju toliko slobodnog vremena da se posvecuju sitnicama kad imaju robu koja vredi na stotine hiljada dinara.

      Избриши
  6. Savršene fotografije i profesionalno uhvaćena magija jednog laka :))
    Prelepo <3

    ОдговориИзбриши
  7. Divna je, tako lepo svetluca. Izgleda da je veliki propust što je nemam i mora se brzo ispraviti.
    Pozdravila bih novu boju pozadine na blogu ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaooo Sofi! Nemoguce je da nisi kupila Karter?!
      Hvala puno! :* Odavno razmisljam o promeni pozadine i za sad ce biti ova dok ne napravim neku ili dok nekog ne zaduzim da se malo pozabavi tim. ;)

      Избриши
  8. Lak je savršen! Bukvalno bih sada odma' otišla po njega! :D

    ОдговориИзбриши
  9. Lepotica, prava lepotica! Em je Zoya, em ljubičasta, em peskić!

    ОдговориИзбриши
  10. Zajednicka nam je omiljena boja, ocekivano :)) + tirkizna :)
    lak je stvarno savrsen, kao i duzina/oblik noktiju standardno :))

    ОдговориИзбриши
  11. Pa dobro da li cu ja nekada kod tebe videti neki lak i ostati apsolutno ravnodusna? Ne! Najlepsi nokti blogosfere, definitivno. Fotke su standardo prelepe.
    Nikada ga ne bih primetila, ali sada ga taaakoooo zelim <3 Ne mogu da verujem da ce prestati sa proizvodnjom teksturaca :((
    Svidja mi se novi izgled bloga <3 :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao Marija hvala ti puno! :* Uvek me hvalis. <3
      Ja sam ovaj lak dugo zelela i konacno sam ga kupila na Sajmu kozmetike. Mislim da je doslo do prezasicenja na trzistu sa teksturnim lakovima generalno ali opet mogli su da zadrze najprodavanije boje. Ko zna, mozda nam ponude nesto novo. ;)

      Избриши
  12. Анониман30. 1. 2015. 19:20:00

    Gorgeous purple! :)

    ОдговориИзбриши