10.09.2014.

OPI Liquid sand - Get your number



OPI Get your number se pojavio krajem 2012 a početkom 2013 godine u okviru prolećne kolekcije Mariah Carey by OPI pored još tri liquid sand laka teksturne završnice. Ovo su takodje i prvi teksturni lakovi koje je OPI izbacio na tržište.
Što se mene tiče ovo je više letnji lak jer holografske šljokice koje se nalaze u njemu leti najbolje dolaze do izražaja. Naziv Get your number je dobio po jednom od mnogobrojnih Marajinih hitova i to je jedan od razloga što sam ga morala kupiti.

*Mariah Carey Get your number i Opi get your number
Ovo je jedan od onih lakova koji bolje izgledaju u bočici nego na noktima. Da bi šljokice pored bazne plave boje došle do izražaja osnova mu je jelly - prozirna želatinasta do duše i više nego što je potrebno.
Formula ovog laka je odlična i lepo se nadogradjuje u slojevima. Brzo se suši i lako maže. Sasvim solidno izgleda u dva sloja mada se po malo providi na vrhovima noktiju. Treći slojem se postiže mnogo bolji efekat mada mu se opet nijansa razlikuje od one u bočici.  Za to kriva slabija pigmentovanost i mat završnica.



 OPI Get your number 3 sloja
Rekla bih da je ova nijansa ipak prikladnija za svetliji i hladniji ten nego za moj. Lepše izgleda i na kraćim noktima. Fotografisala sam ga u dva navrata što se može primetiti i na slikama. Na svim slikama sem na poslednjoj imam dva sloja laka dok sam na poslednoj dodala i treći. Nadlak nemam. Nisam sigurna da li se može još uvek naći u prodaji. Moj primerak sam kupila prošle zime na sniženju u Sephora parfimeriji i koštao je oko 800 rsd.

Kako vam se čini? 

Da li zapevate svaki put kad se spomene ovaj lak? :)

PozZz

Marry

29 коментара :

  1. really amazing shade, love how elegant it is. Lovely pictures Marry :)

    ОдговориИзбриши
  2. Lepo izgleda na tebi. Meni se nešto nije svideo sam po sebi, ali to nije čudno s obzirom na to da je u pitanju svetlije plav lak.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Cajo! :) Na zalost ocekivala sam mnogo vise od ovog laka.

      Избриши
  3. Jeste malo lepši u bočici, ali volim plave lakove pa mi se i ovaj sviđa. :)
    Ne znam zašto još uvek nemam ni jedan LS lak, a skoro svaki koji sam videla mi se dopao. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja imam samo dva LS-a. Dugi je Alcatraz rocks i obozavam ga. :)

      Избриши
  4. Lep je, ali mi je sve vreme u glavi slika kakav bi bio da je tamno plavi, mislim da bio onda bio savršen :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se. Da je malo tamniji bio bi savrsen. :)

      Избриши
  5. Nemam ovaj lak, ali sam ga probala jednom i nije mi se svideo, ne znam zasto :( Kombinacija tih sljokica u takvoj plavoj podlozi mi se iz nekog razloga ne dopada :(
    Svejedno, na tim tvojim savrsenim noktima lepo stoji <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! :* Lak jeste lep ali meni definitivno ne stoji.
      Trebala sam prvo da ga isprobam pre nego sto sam ga kupila.

      Избриши
  6. Meni se dopada, ali se secam da je posle izasao jos jedan slican, ne secam se kako se zove, ali lepsi, onako zivlja boja. Verovatno znas na koji mislim. :)

    Ali i ovaj ti lepo stoji. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam na koji mislis ali ne mogu da se setim imena. Hvala puno! :)

      Избриши
  7. Što je lepa! Ma meni su sve te peskaste lepe :)

    ОдговориИзбриши
  8. Slike standardno lepe :) Svidja mi se kako na tvojim noktima stoji otvoreno plava generalno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao hvala ti puno! :) Meni se iskreno nesto i ne dopada otvoreno plava na moji noktima. Vise sam za tamnije varijante.

      Избриши
  9. Ne zapevam, ali volim ovaj lak, koji tebi divno stoji. :) Nešto me je u poslednje vreme popustila manija sendića, jedino one nove Zoye što će nam stići sledeće godine deluju zanimljivo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) Da znas da je i mene malo popustilo. Ne mogu da ih nosim duze od 2 dana.

      Избриши
  10. lovely shade, looks so beautiful on your nails :)

    ОдговориИзбриши
  11. ne znam što ti se ne sviša, ja ga baš obožavam i kukam što imam samo mini

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam. Mozda sam ga mazala u pogresnom momentu.

      Избриши