14. 2. 2014.

China Glaze Scanadalous shenanigans

Ovo je boja koja me je na trenutak vratila u osmi razred osnovne škole. Imala sam nekad sličan metalik plavi lak marke Constace Carroll koji sam obožavala i godinama kupovala.






China Glaze Scandalous shenanigans pripada jesenjoj  kolekciji za 2013 godinu - Autumn nights.
Ovo je tamno plavi lak frost završnice - sedefasti lak prepun najfinijeg srebrnog sedefa na kome se vide tragovi četkice. Dodavanjem nadlaka ne ublažavaju mnogo. Meni ti tragovi ne smetaju. Veoma je pigmentovan pa je jedan sloj sasvim dovoljan za potpuno prekrivanje. Brzo se suši pa ga treba oprezno mazati. Za dužu postojanost na noktima ipak treba naneti dva sloja laka.
Bila sam u žurbi kad sam ga mazala, nisam sačekala da mi se osuši baza pa mi je izašlo par mehurića. Uživo je to svakako mnogo manje primetno nego na uveličanim slikama.

*bez nadlaka

*bez nadlaka
*sa nadlakom

*sa nadlakom

*sa nadlakom
Obzirom da je jednoslojac idealan je za pečatiranje i to mu je još jedan veliki plus kod mene. Ja sam ga dobila letos u predivnom poklonu od Alexandar cosmetics a to ste mogli da vidite OVDE .

Sve fotografije su napravljene na suncu. Na svim fotografijama imam jedan sloj laka a na nekima  imam i jedan sloj nadlaka a to sam naznačila ispod.

Kako vam se čini?

PozZz

Marry

27 коментара :

  1. Kod tebe čak i frosty deluje primamljivo. Boja mi liči na Bel Argus. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! :* Bilo bi super da malo lici posto je Bel Argus predivan.

      Избриши
  2. I love this color!!!!! One of my favorites! Great post!!! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ОдговориИзбриши
  3. Mislim da smo svi u osnovnoj imali lak ove boje :D

    ОдговориИзбриши
  4. Prelep je! Ni tragove od cetkice mu ne bih zamerila :)

    ОдговориИзбриши
  5. Constance Carol... Sad si i mene vratila u klupu...

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман15. 2. 2014. 15:11:00

    Kako volim ovu boju! Stoji ti fenomenalno. Dosta me podseca na jedan flormar koji sam imala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! :*
      Imam ja jedan slican + Quartz ali je malo svetliji (cini mi se).

      Избриши
  7. hello dear. you have very nice blog. I love it <3
    tell me what about follow each other, I always follow back so let me know (>‿♥)
    xoxo from Spain
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    ОдговориИзбриши
  8. Mnogo lep, spada mi u kategoriju Chanel Bal Argusa, po finishu. Ali kako imam CH, ovaj preskacem definitivno. Mada dobro je znati da postoje slicni :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :* Ja bih volel da imam BA. :D Videla sam jedan Kiko iz Laser linije koji mi je delovao dost slicno.

      Избриши
  9. Анониман19. 2. 2014. 15:43:00

    Very beautiful swatches! <3

    ОдговориИзбриши