7. 10. 2013.

Aura Nail Beauty 206. Always Red

U prethodnom postu sam najavila da ću nastaviti sa predstavljanjem novih nijansi Aurinih Nail Beauty lakova.
Prvu nijansu 205. Cream sam već predstavla OVDE . 
Na red je došla vatrena crvena nijansa Always Red.




Od dve nove crvene nijanse meni je upravo ova prvo privukla pažnju. Ovo je svetlija crvena "paradajz" krema i čini mi se da bi dobro pristajala svima a pogotovo osobama svetlijeg tena. 
Formula ovog laka je zaista fenomenalna. U jednom sloju se postiže potpuna pokrivenost i ako ste u žurbi a želite na brzinu da namažete nokte ovo je pravi izbor za vas. Četkica je jako zgodna za upotrebu i meni veoma odgovara njena srednja debjina. Brzo se suši i to je takodje njegova prednost. Ima lep sjaj mada nije visok pa ko želi može namazati nadlak za dodatni sjaj. 

*1 sloj

*1 sloj





Velika prednost ovih lakova je i to da su 3 free što znači da ne sadrže formaldehid, toluen i kamfor.
Hvala Auri još jednom što misli i na naše zdravlje. 
Aura lakove za nokte možete pronaći u Lili drogerijama i DM parfimerijama (i u bolje snabdevnim parfimerijama). Cena lakova iz ove linije je oko 300 rsd za 10.5 ml.
Sve fotografije su snimljene na suncu. Na prve dve imam *jedan a na ostalim 2 sloja laka.


* Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam na recenziju direktno od  proizvodjača Kozmetika Aura  i to nije uticalo na moje objektivno mišljenje o njemu.
Imate li "svoju" crvenu nijansu laka za nokte? 

PozZz

Marry

30 коментара :

  1. Prelep je i divno ti stoji, nosi crvendaće malo češće :)
    Meni crvenih lakova nikad dosta :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! :* Ja sam u poslednje vreme dobila nekoliko pa mi nema druge. ;)

      Избриши
  2. Diiiiivan je i mnogo ti lepo stoji crveni lak, imaš savršene nokte. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo je dobar, baš volim ovakve nijanse crvene! Divn ti stoji :*

    ОдговориИзбриши
  4. Paradajz-crvena nije baš moja boja. Imam problem sa tako jarkim crvenim bojama jer na meni deluju narandžasto. Tebi ova nijansa lepo stoji.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Pronadjoh konacno jednu crvenu koja ne cini da mi ruke izgledaju staro. Jos samo da se odvazim da je nosim. :D

      Избриши
  5. džabe, koliko god se trudila, ne osećam ništa prema crvendaćima.

    ОдговориИзбриши
  6. Super ti stoji, slobodno nosi cesce. Ja ih uopste nisam nosila a sad ih ne skidam :)

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман7. 10. 2013. 23:04:00

    Auuu, kako ti dobro stoji! :D (mada ne znam koji ti ne stoji na takve nokte :D )
    Znam da retko mazes crvene, i vise volis neke druge boje, ali i ovo ti je bas lep izbor.. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe. :P
      Retko ih mazem jer se zaista ne uklapaju u moj stil.
      Hvala ti puno! :*

      Избриши
  8. Ne volim nesto crvene lakove, ali se odusevim kad ih vidim na devojci kojoj lepo stoji ta boja, a tebi definitivno stoji!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao hvala! :) Ni ja nisam ljubitelj al eto makar zbog bloga se moram malo zrtvovati. ;)

      Избриши
  9. Nekada su ovo bile moje omiljene boje-dok me nisi odvikla,a sada me odusevljavas sa ovom novom nijansom!Hocu i ja!!!!!!Bas mi je ovo skroz elegantno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eh, u pocetku nisi uopste mazala nokte a vidi sad. Postala si prava lakoholicarka. :*
      Ocekuj ga uskoro. ;)

      Избриши
  10. Анониман9. 10. 2013. 09:20:00

    Lovely shade and perfect manicure! :)

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман9. 10. 2013. 10:08:00

    Prelepo ti stoji, al prelepo!

    ОдговориИзбриши