15.05.2013.

Skittles?

Ovaj put opasno kasnim sa manikirom za tematski petak. :( Da , danas je sreda. Mislila sam da neću nikako stići da ovo isprobam al ipak sam stigla danas. 


Evo i moje kombinacije lakova za Skittles manikir (od malog nokta do palca) :
  1. Marionnaud 29. Lime tonic
  2. Jedan sloj China Glaze Flip flop fantasy pa preko njega sloj Astor fruity scent 119
  3. Sephora Collection Color hit nail polish Dinner for 2
  4. Golden Rose Rich color 48
  5. Sephora Collection Color hit nail polish Voodoo doll  










Ja sam se baš lepo zabavila dok sam fotkala nokte i jela bombone. Borila sam se sa bombonicama da mi ne poispadaju iz ruke jer sam ih kao dete sve iz kesice izručila od jednom u šaku. Naravno počele su da se tope pa sam se i sva umazala. :D Ne zamerite mi što nisam skratila nokte, stvarno nisam imala vremena. 

Sve slike su snimljene po danu , neke su na suncu a neke u zatvorenom prostoru. Na svim noktima imam po dva sloja laka i nemam nadlak. 
P.S. O novim Seforinim lakovima ću vam pisati u nekom narednom postu. ;) 

Da li vam se dopada Skittles manikir? 

PozZz

Marry 


46 коментара :

  1. Sve boje su mi predivne! A ovaj kiseli Skittles obozavam :)

    ОдговориИзбриши
  2. Kako divne sličice, ne zna se koja je boja lepša :) Ja nikako da stignem za tematski petak :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! I ja sam se jedva odlucila koje boje da mazem. ;)

      Избриши
  3. Одговори
    1. Thanks! It was great fun while I took a pictures! :)

      Избриши
  4. Meni je ovo odlično, super ideja, baš veselo i razigrano :) Noktići su ti divni, kuc kuc da ne ureknem :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ne znam da li mi se više dopada sam manikir ili sličice.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Trudila sam se da budu vesele slike bas kao i manikir. :)

      Избриши
  6. Jao,Maki,odusevljena sam!SAVRSENO!Jedino mi je zao sto ne mogu uzivo da vidim,ali nadam se da ces ga pnoviti :).

    ОдговориИзбриши
  7. Predivno je!Ja sam htela da namažem ovako ali mi je raspoloženje takvo da sam namazala crni.

    ОдговориИзбриши
  8. ćuti, i ja ksasnim, valjda ću uspeti danas! slike su ti fenomenalne!

    ОдговориИзбриши
  9. Zanimljiva kobinacija. Mnogo sareno za mene. ALi odlicna zabava.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao jeste! :) Ja sam dodala posle preko i neki crni toper pa nije toliko sareno. ;)

      Избриши
  10. Skittles. <3 Manikura je prekrasna. :)

    ОдговориИзбриши
  11. Одговори
    1. Hvala! :) Jedva sam odabrala koje slike da postavim posto ih imam brdo. :D

      Избриши
  12. Divni su, prelepi i nokti i boje i vesele slike.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! :) Nokti su presli duzinu koja mi se dopada al nema veze. ;)

      Избриши
  13. Obožavam te bombone, a ideja je i više nego fantstična :)

    ОдговориИзбриши
  14. Rozi mi je predivan. super slike i nokti

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! :) Mazacu ga uskoro pa ces videti kako izgleda na svim noktima. ;)

      Избриши
  15. Marryka fantasticne slike, a tek nokti!!! <3

    ОдговориИзбриши
  16. Bas je vesela fotka,posebno si se svidja sto su tu i bombomice za potrebe fotkanja...Osecam da su nestale brzinom svetlosti posle fotkanja... :D

    ОдговориИзбриши